Legg inn minstebud da vel. Er det 10 ledige kan det fort gå i boks. Går det ikke kan du øke budet enda mer på returen. Evt by på plus i tillegg
fått godkjent oppgradering fra go til biz på en flight om to dager til washington. får jeg da 10000 poeng siden jeg flyr business bort? eller får jeg bare de 3750 fra go siden det er det som er originalbilletten min?
Vanlig kutyme er å skrive bud, klasse og resultat - se første post. Så slipper slike som meg som er nysgjerrige å møtte spørre; hva måtte du ut med for upgraden?
Vurderer å booke en tur til Hong Kong eller Beijing. Noen som vet hva det vanligvis ligger på med oppgradering fra enten GO eller PLUS til business i kroner?
Heisann! Hvordan er ståa for tiden på godkjent upgrade fra Go-Plus, får man ekstra bagasje, eller er man stuck med Go bagasjelvote? C
Strekning: ARN-LAX Fra: Go Til: Business Bud: 36.640 Status: EBG Antall pax: 3 Gikk budet gjennom: Nei Strekning: LAX-ARN Fra: Go Til: Plus Bud: 17.450 Status: EBG Antall pax: 3 Gikk budet gjennom: Ja.
Strekning: CPH-ORD Fra: Go Til: Business Bud: 41.860 Minstebud: 38.000 Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja (47 timer før avgang)
Strekning: CPH-PEK Fra: Go Til: Business Bud: 35.650 Minstebud: 35.000 Status: EBD Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja (47 timer før avgang)
Strekning: ORD-CPH Fra: Go Til: Business Bud: 42.140 Minstebud: 38.000 Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei Strekning: ORD-CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 18.400 Minstebud: 16.000 Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei
19. oktober Strekning: CPH-SFO Fra: Go Til: Plus / Business Bud: 19 500 / 40 480 Status: EBD Gikk bud gjennom? Nei / nei 30 timer før avgang
Strekning: TRD-CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 400SEK Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja - 48 timer før Praktisk....betalte 449 NOK i Go TRD-CPH og bud på 400SEK som gikk gjennom gir god pris i Plus på strekningen
Skal til Miami med familien for grønn jul/nyttår, og flyr LH Premium Economy begge veier. LH benytter også plusgrade.com, men det ser ut til at det kun er penger som gjelder for oppgradering når man går inn på den siden. Noen som vet om det er mulig å oppgradere for EB-poeng på LHs flyvninger? Har gode 400k poeng som kan benyttes til blant annet slike ting...
Ikke på plusgrade. Hvis billettene dine er i Y eller B kan du muligens få bekreftet oppgradering i forkant.
Strekning: PEK-CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 18.000 Minstebud: 15.500 Status: EBD Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja
Strekning: OSL-CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 370 NOK pr. pax Minstebud: 370 NOK Status: EBG Antall pax: 6 Gikk budet gjennom: Nei