Med litt dalende interesse for reiser om dagen så er det vel ikke noen vits å by over minstebud - jeg vil tro alle bud går gjennom nå om dagen ..... (det tyder vel erfaringene over på også)
Strekning: LAX-CPH Fra: Plus Til: Biz Bud: 3600nok Minstebud: 3500nok Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 47,5 timer før
Vel, mitt bud MIA-CPH pluss til biz gikk ikke igjennom, var 11 pax ledig 46 timer før, 4 pax ledig (blokkert) no. En (mager) trøst enn så lenge er blokkert sete ved siden av meg i pluss
Strekning: OSL-SVG Fra: Go Til: Plus Bud: 400 SEK Minstebud: 400 SEK Status: EBD Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 47,5 timer før Akkurat nå er det noe dritt at budene er i SEK, med dagens kurs ble det 423 NOK. Men fortsatt innafor for å triple poengene da.
Det er lenge siden jeg har vært borti dette nå, men mener at en av stedene SAS linker til Plusgrade tar deg inn til den svenske budsida. Husker ikke om det er hvis du går inn via appen, link du får på mail eller noe annet som sender deg til Sverige, men går du til Plusgrade fra sas.no mener jeg du får priser i norske kroner.
Strekning: EWR-CPH Dato: 22.12.2020 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: SAS Business Bud, Poeng: 40000x4 (hele familien) Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Ja, 47 timer før. Kidsa aner ikke hva som venter dem...
Og dette flyet ble selvfølgelig kansellert, så da blir det United i premium eco istedet. Jaja. Kan ikke lykkes med alt i livet...
Opplevde noe merkelig nå. Skal en tur til Trondheim i neste uke på jobb, og skulle legge inn oppgraderingsbud med penger. Gikk inn på bestillingen og så er det allerede lagt inn et bud på reisen min. Det er ikke meg som har gjort det, for å si det sånn. Er den eneste som er registrert på det referansenummeret, noen ganger i jobbsammenheng gir reisebyrået flere av oss samme referansenummer. Noen andre som har opplevd det?
Skal fly til København med min 16-åring i morgen. Ville gjerne at vi begge skulle reise i Plus for å få raskere innsjekk + raskere gjennom sikkerhetskontrollen. Men litt stive priser for Plus billett kjøpt i siste liten……Kjøpte derfor Plus til meg selv for kr 2500 men kjøpte ungdomsbillett til poden til kr 790. La inn minimumbud for oppgradering på billetten hans på kr 410 og det gikk gjennom. Så nå reiser vi begge i Plus med alle fordeler mens jeg sparte godt over 1000kr. Så kan vi heller bruke de pengene på god mat i København i stedet. Var kun kr 400 i differanse på Go og Plus på min billett så derfor kjøpte jeg likså godt Plus til meg selv med en gang.
Ser på oppgradering til LYR via TOS. Som reise er det ein leg, men du må by på OSL-TOS og TOS-LYR. Nokon som har erfaring med dette?
Strekning: OSL-CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 5500p Minstebud: 5000p Status: EBB Antall pax: 2 Gikk budet igjennom: Ja, ca 47 timer før Strekning: CPH-AMS Fra: Go Til: Plus Bud: 5500p Minstebud: 5000p Status: EBB Antall pax: 2 Gikk budet igjennom: Ja Mest for ekstra poeng på opptjening av status hos A3, men Plus er jo alltids ok Og poengene er i ferd med å utløpe
Går det kun an å oppgradere fra plus til biz nå? Sist jeg fløy fra køben til washington kunne jeg oppgradere fra go til biz for 38k. Ble litt forvirra når jeg kun så priser fra plus til biz på sas sine hjemmesider.
Tenker du på plusgradestats.com? Den ser ikke ut til å være oppe lengre og tråden som omhandler dette har heller ikke hatt noen innlegg siden 2017: https://insideflyer.no/forums/threa...rsøk-på-bid-for-upgrade-som-sas-upgrade.8308/