Når man byr på oppgradering hos Sas med bud (poeng), gjelder 50% rabatt for barn lik poeng booking prisen?
Nei. Jeg oppgraderte 4 plus til biz i fjor, 2 barn, kostet det samme for alle. Flyet ble kansellert, fikk heldigvis tilbake alle poengene.
Strekning: OSL-TOS Fra: Go Til: Pluss Bud: 10.000 poeng Minstebud: 10.000 poeng (5.000 per person) Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet igjennom: Ja, ca 45 timer før Tilleggsinformasjon: flyet var ved avreise helt fullt, til siste sete. Ingen anelse om hvordan det så ut når budet gikk gjennom.
Reiste du direkte OSL-BRU, får du 1500 poeng for oppgradert Plus om orginal billetten er betalt for penger. Garantert. Noen ganger går det 4-5 dager. Men somregel får du poeng 2 dager etter annkomst.
Send mail til [email protected] eller fyll ut skjema på https://www.sas.no/eurobonus/missing-points/#/missing-points/claim og oppgi bestillingsklasse A
Strekning: OSL-ARN Fra: Go Til: Plus Bud: 5.000 poeng Minstebud: 5.000 poeng Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Nei, ca 36 timer før.
Strekning: OSL-TRD Fra: Go Til: Plus Bud: 390,- kr Minstebud: 390,- kr Status: EBS Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, 46 timer før avgang.
Er det status på budgiver eller den reisende som gjelder for bud? Eks om en som er Diamant søker for et sølvmedlem, får man da større sjans for oppgradering?
Strekning: OSL - BCN Fra: Minus Til: Plus Bud: 5.000 EB Minstebud: 5.000 EB Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet igjennom: Ja, ca 46 timer før.
Noen som vet om jeg kan oppgradere fra Go til Biz fremdeles? Gjore dette i 2018 fra Køben til Washington, men usikker på om dette fremdeles går da jeg ser at ingen her poster om det.
Det er fullt mulig å oppgradere fra go til business med SAS. Enten bud via plusgrade eller ved oppgradering ved innsjekk dersom det er ledig. Det siste alternativet er dyrere enn det første.
Takk for svar! Sist oppgraderte jeg for minstebud som var 38k poeng. Vet du om det er samme greie enda? Da var det rett fra go til biz, ikke noe først til plus så biz etterpå.
Strekning: OSL-EWR Fra: Go Til: Business Bud: 65000 EBP + diamant tillegg (30%) Status: EBD Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Nei, svar 42 timer før avgang
Husker ikke presist, men rundt 30.000 tror jeg. Det skal dog sies at jeg ikke var veldig optimist til å begynne med, for jeg så av EF at de hadde fylt nesten alle setene med pax allerede før jeg fikk avslaget.
Det er vanvittig trykk på business om dagen. Som regel mer eller mindre smekkfullt foran og greit med plasser i plus og glissent i go. Flere flighter over dammen med ca 100 pax, men utsolgt i biz lenge før avgang på mange