La inn bud på både business og plus, men fikk bekreftelsesmail på kun business. Er det mulig å by på begge to, eller kun en oppgradering?
Sist jeg prøvde (en god stund siden pga pandemien) så var det sånn at du legger inn bud på business og når du har gjort det så får du spørsmål om du også vil legge inn bud på Plus. Budet på Plus brukes da såklart kun hvis businessbudet avvises.
Ja, det er slik jeg husker den også. Nå er det to knapper for å velge enten business eller Plus. Den knappen/klassen man har valgt idet man trykker continue, er den man legger bud på… lurer på om man kan legge inn to bud, eller om siste bud bli stående igjen som eneste Edit: hvis man har lagt inn bud på Business og logger inn igjen, er det ikke mulig å legge inn bus for Plus med mindre man kansellerer eksisterende bud.
Men dette er på mobil eller? Har du forsøkt på en PC? Ikke at det nødvendigvis gjør noen forskjell og jeg har heller ingen booking jeg kan forsøke det med, men på min reise i Plus til Miami i januar står det i alle fall følgende: * If you submit a bid from Economy to Business, you will have the chance to also bid for SAS Plus after submitting payment.
Kan prøve, men litt søkt hvis funksjonalitet forsvinner på mobil, men man vet aldri med SAS IT Edit: jeg jeg får kommet inn på bookingen fra nettside først...
Dette var overraskende: når man har gitt bud på økonomi -> business, får man også muligheten til å by på Plus. Dette er ikke noe man får hvis man gjør det på mobilen
Strekning: CPH-IAD Fra: Plus Til: Biz Bud: 31035 Minstebud: 25000 Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 36 timer før
Strekning: IAD-CPH Fra: Plus Til: Biz Bud: 34407 Minstebud: 25000 Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 48 timer før
Strekning: OSL-BRU Fra: Go Til: Plus Bud: 5000 Minstebud: 5000 Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet igjennom: Ja, ca 48 timer før.
Ref min post over. Betalte selve flybilletten med NOK og oppgraderte med poeng. Hvordan blir poengopptjening her? Noen som vet?
Skal reise SVG-TOS i slutten av januar. Må reise billigst mulig for refusjon. Finner plass oppover via SAS sine sider, men lite på retur. Imidlertid finner jeg ledige billetter på Booking.com til returen. Har aldri bestilt SAS billetter via byrå før. Er det sånn at returen også kommer inn på mine bestillinger hos SAS, og at jeg kan legge inn bud for oppgradering??
Ja. Men du må legge inn booking nummeret du får av reisebyrået inn på profilen din på SAS. Dette gjør du ved å legge til EB-nummeret ditt nederst på SAS siden etter du logget deg på og søkt etter bestillinger og funnet den. Når det er gjort kan du oppgradere på vanlig måte som en booking gjort på SAS. Vist reisebyrået du bruker kan legge inn EB-Nummer ved bestilling,slipper du allt dette. Da kommer bookingen automatisk opp som dine bestillinger på SAS Profilen din. Grei bonus info er : Du kan ikke kanselere eller forandre,eller be om voucher 72 tim før avgang ved bruk av reisebyrå. Skal du gjøre det så må du kontakte reisebyrå som vanligvis tar min 590kr i gebyr for forandring av billett,plus telefongebyr,plus ditt og datt. Regn med minimum 1000kr hvist du vil forandre noe. Jeg bruker reisebyrå på ca 95% av mine SAS reiser. Min i disse tider med så mye ruteforandringer kan ca 25% høyere pris ved booking på SAS være verdt det,så lenge de har gratis avbestilling på SAS mot voucher 72t før avgang.
Strekning: CPH-ORD Fra: Plus Til: Biz Bud: kr. 4100,- Minstebud: kr. 4100,- Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 36 timer før