Strekning: EVE-OSL Dato: 18.09.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud, Cash: €45 Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Ja Ikke noen kjempedeal egentlig, men bidrar til veien mot EBD.
Strekning: Ord-Arn Dato: 18.09.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: SAS Business Bud, Cash: €415 Eurobonusstatus: EBB Gikk oppgradering gjennom: Ja. Beskjed 47 timer før. Rett over minstebudet, ca 10 ledige seter 3 dager før avreise.
Strekning: IAD-CPH Dato: 20.09.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: SAS Business Bud: 23000 EB-poeng pr pers (2 pax) Eurobonusstatus: EBS Gikk oppgradering gjennom: Ja, e-post 47 timer før. Syv ledige seter igjen i kabinen etter vi hadde valgt sete.
Noen som har erfaring med oppgradering på CPH-BOS ruta til SAS? Noen som har enten fått Complimentary upgrade her(EBD), eller fått det via auksjon?
Strekning: ARN-ORD Dato: 21.09.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud, Poeng: 13 025 Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Ja.
Nedtur på rutene CPH-NRT/NRT-CPH. Nå virker det som at det ikke er mulig å velge hvor mye man ønsker å by, verken i poeng eller penger. På min neste reise får jeg bare opp følgende budalternativer både t/r: Go-Biz: 50000EBP eller 680 euro Go-Plus: 20000EBP eller 265 euro Lest litt på nett og det virker som det er japansk lovgivning som setter en stopper for ordinære bud. Synes det er veldig kjipt for oss som har kjøpt billett før endringen, men nå blir "rammet" av den.
Hm, kjedelig ja. Og jeg leste nylig også om noe av det samme på Swiss sine sider vedrørende oppgraderinger med de. Der er det også kun fastpris til/fra Japan.