Strekning: OSL-MIA (2pax) Dato: 22.11.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 10000 EB (minstebud) Eurobonusstatus: EBD Gikk oppgradering gjennom: Ja Svar ~48 timer før avgang Hadde ikke store forventninger til denne pga minstebud, men kanskje lite belegg.
Strekning: LAX-ARN (2pax) Dato: 20.11.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: SAS Business Bud: 410 euro pp (litt over minstebud) Eurobonusstatus: EBG+EBS Gikk oppgradering gjennom: Nei Svar 38 timer før avgang
Strekning: BOO -> OSL Dato: 20.11.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud, 50 euro Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Ja
Får man ikke lenger by på long haul? EDIT: Jeg fant innlegget lenger foran vedr. Narita... Kun fastpris.
Sjekket en avgang med Brussel Airlines Osl - Bru. Relativt stive priser, 200-300 euro pr vei for laveste bud.
Strekning: ARN-HKG Dato: 24.11.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: SAS Business Bud: 25300 poeng Eurobonusstatus: EBD Gikk oppgradering gjennom: Ja! Svar 48 timer før avgang
Strekning: CPH-MIA Dato: 26.11.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 200 Euro Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Ja Svar kom ca 48 timer før avgang La meg litt over minstebudet, som var på 185 eller noe slikt.
Strekning: MIA-OSL Dato: 28.11.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 12 115 poeng Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Ja Oppgradering på returen også. Svaret kom ca 48 timer før avgang. La meg igjen litt over minstebudet på poeng, som var ca 10-11 000.
Noen med ExpertFlyer som vet hvordan belegget er (og dermed mulighet for upgrade) på SK963 ARN-HKG på torsdag 1. desember?
C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O9 G9 N0 Ser bra ut 18 som ikke har valgt seter i allefall... om det er biz du snakker om. Ca 18 som ikke har valgt seter i plus
Plus! Har ikke bydd på Biz, men kan jo håpe på en CU som EBD... Hvor finner jeg oversikt over hvilke bookingklasser som gir hvilken kabin?
C, D, R og J er vel Biz. Y, S, B, P, A er vel Plus Resten bakerst. Se forøvrig her: http://www.sas.no/eurobonus/point-charts/sas-points-charts/#tab4
Strekning: ARN-HKG Dato: 01.12.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 205 € Eurobonusstatus: EBD Gikk oppgradering gjennom: Ja! Svar 48 timer før avgang Reisefølge på egen PNR: Strekning: ARN-HKG Dato: 01.12.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 265 € Eurobonusstatus: EBB Gikk oppgradering gjennom: Ja! Svar 48 timer før avgang
Strekning: OSL-MIA (2pax) Dato: 02.12.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: SAS Business Bud: 25.070 EB Eurobonusstatus: EBD Gikk oppgradering gjennom: Nei Svar 36 timer før avgang Når jeg har sett igjennom andre sine bud her, så er det en tydelig trend at de som aksepteres får svar 48 timer før avgang, og de som får avslag får det nærmere 36 timer før.
Strekning: OSL --> BOO Dato: 02.12.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud, 50 euro Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Ja
Sendte inn mail til SAS og skrev at jeg var svært fornøyd med å bli oppgradert til SAS Plus på ruten CPH-MIA-OSL, men at jeg ble skuffet over å bare få poeng for Plus Saver. Sendte mail til gullmailen og fikk følgende svar: Endte da opp med å få 23 445 poeng for reisen TOS-OSL-CPH-MIA-OSL-TOS, som kostet meg 3300kr (+ 200 Euro og 12 000 poeng for oppgraderingene). (Takk til @Schlandy som solgte meg OSL-CPH-MIA-OSL). Gull er sikret og kvalifiseringsperioden går ut 31. Juni.
Hvis jeg har two legs GDN-CPH-OSL og kun byr på oppgradering på CPL-OSL ruten, hvor stor er sjanse for at jeg kan endre CPH-OSL delen og ta et pars timer stopover i CPH for å møte et par venner ?