Strekning: HEL-CPH Dato: 13.11.2016 Fra klasse: SAS light go Til klasse: SAS Plus Bud: 375 nok, minste bud Eurobonusstatus: EBS Gikk oppgradering gjennom: Ja Svar ~48 timer før avgang
Strekning: SFO-CPH Dato: 13.11.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: Business Bud: 30.000 EB Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Nei Svar ~35 timer før avgang
Strekning: SFO-CPH Dato: 10.11.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: Business Bud: 660 Eur Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Nei Svar ~36 timer før avgang
Strekning: SFO-CPH Dato: 10.11.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 250 Eur Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Nei Svar ~36 timer før avgang
Jeg tror jeg har til gode å se noen bli oppgradert på CPH<>SFO. Det er stort sett alltid smekkfulle fly og billettene er ofte uforholdsmessig dyre ift. f.eks. ARN<>LAX. Men bra at SAS gjør det bra
Jeg ble oppgradert via Plusgrade CPH-SFO fra Go til Plus i juni, og på hjemreisen 10 dager senere fikk jeg CU som sølvmedlem (overbooking i Go). I september fikk jeg oppgradert i gate for poeng SFO-CPH, da fikk vi vel de to siste setene i Plus.
Du blander terminologien litt. CU = Kun for EBD / EBP (man mottar en dedikert epostbekreftelse i noen dager i forkant) Op-Up = Operational Upgrade grunnet overbooking. Skjer tidligst etter at innsjekk er åpnet.
Strekning: CPH-OSL Dato: 17.11.16 Fra klasse: SAS Go Low Til klasse: SAS Plus Bud: 45 Euro Eurobonusstatus: Aegean Star Gold Gikk igjennom som hakka møkk. Hvilken bookingklasse ender bookingen opp som?
Strekning: ARN-LAX Dato: 16.11.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: Business Bud: 20.500 EB (x2=41000, vi er to reisende) Eurobonusstatus: EBG (+EBS) Gikk oppgradering gjennom: ja Svar 48 timer før avgang.
Strekning: OSL-EWR Dato: 12.11.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: Business Bud: 25.200 EB Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: ja Svar 48 timer før avgang Strekning: EWR-OSL Dato: 16.11.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: Business Bud: 25.200 EB Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: nei Svar 36 timer før avgang (ca) SK908 ble for øvrig kansellert denne dagen...
Strekning: OSL -> BOO Dato: 18.11.2016 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud, 50 euro Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: Ja
Strekning: CPH-MIA Dato: 05.11.2016 Fra klasse: SAS Plus Saver Til klasse: Business Bud: 31.000 EB Eurobonusstatus: EBD Gikk oppgradering gjennom: ja Svar 48 timer før avgang. Strekning: MIA-CPH Dato: 13.11.2016 Fra klasse: SAS Plus Saver Til klasse: Business Bud: 31.500 EB Eurobonusstatus: EBD Gikk oppgradering gjennom: nei Svar 48 timer før avgang. Fikk alikevel ordnet Business på poeng i sjekk-inn. 2 ledige seter Strekning: ARN-LAX Dato: 19.11.2016 Fra klasse: SAS Plus Saver Til klasse: Business Bud: 21.500 EB (x2=43000, vi er to reisende) Eurobonusstatus: EBD + EBD Gikk oppgradering gjennom: ja Svar 48 timer før avgang. Da håper jeg bare at vi like heldige på returen fra SFO
Hei! Jeg er relativt ny på forumet så håper dere kan hjelpe meg med et spørsmål rundt SAS Upgrade. Jeg skal fly til Miami i desember med samboer og datter (under 2 år) og prøvde å legge inn bud for å oppgradere, men så får jeg beskjed om at det ikke går når man har spedbarn. Stemmer det? Vurderte å oppgradere fra Go til Plus. På forhånd takk
Hei Det stemmer dessverre, ønsker du å reise med infant på Plus så må du kjøpe Plus billett på forhånd.
Et unntak finnes: Du kan oppgradere på flyplassen. 15000k poeng pr pax. (infant er gratis). Vi gjorde dette MIA-OSL i oktober; tre voksne, et barn + en infant fra GO til Plus: 60.000 poeng. Når du oppgraderer på flyplassen (for kasj eller poeng) får du kun bonuspoeng/grunnpoeng for din opprinnelige bookingklasse. Hilsen Koffert.
I følge vilkårene til SAS skal ikke det være mulig. Men det kan godt hende at du finner en del supervisorer som er mer enn villig til å oppgradere reisende med infant. Spesielt i situasjoner der det er behov for å flytte på folk.
Lagt inn lodd på oppgradering....370 NOK , mest for å teste og var egentlig litt for fristende mtp prisen jeg hadde betalt fra før....(499,-)