Skal fra PVG til OSL den 3. august. Ønsker å oppgradere 3 billetter fra SAS Økonomi til SAS Plus. Hvor mye bør jeg legge budet på?
Vil ha sjekket ut expertflyer appen og sett hvor mange seter som var tatt. Plus pleier å være lett å få så hadde nok lagt meg på rundt minstebudet. Har du status hos SAS så booster det budet ditt.
Er det noe barnerabatt om man oppgraderer med plusupgrade slik det er om man hadde kjøpt reisen for poeng? Vi skal fly 2 voksne og 2 barn til MIA neste uke, ser på Expertflyer at Go er stapp full men masse ledig i Plus og Biz.. Laveste bud er 10 000 poeng fra go til Plus pr pax.. er det verdt det? har kun flydd SAS Go og Biz før
By aldri mer enn minstebud. Inflasjonsdrivende. Like god verdi i å forhåndsbestille rad 30 i Go (om du ikke har gratis setevalg) og bruke mellomlegget på å kjøpe alkohol underveis (om det var et argument for å gå for Plus i utgangspunktet). Mye bedre å sjekke Plusgrade jevnlig med tanke på Business. Nærmere avgang dumpes ofte minstebudet til så vidt over det dobbelte av Plus (ca 3500 NOK), forutsatt at bookingtallene er riktige - det er ok verdi!
Tok en tur på expertflyer nå, Men for klassene for Prem.Eco så var det 0? Men gikk videre inn i seating mapen som du ser ovenfor så er det mye ledig (foreløpig). Kan også nevne at jeg innehar EBG. Husker at når jeg dro den 17. fra Oslo så var det 2 Prem. Econ. som var tomme fra CPH til PVG som de ved gaten prøvde å selge bort ved da enten penger eller 25k EB-poeng. Men da anbefales det å legge inn minimum bud på 15k?
Ikke noe barnerabatt. Er nok helt klart hvert kronene om dere vil prøve å sove litt. Det er armlene mellom setene så vanskelig om ungene er små å skal ligge med hode i fanget. De fleste mener at det er noe hvor du får mye igjen for poengene. Litt lettere å få mest mulig ut av serveringen uten å ha med barn.
Hva er minstebudene på plus og business fra OSL-MIA og MIA-CPH i Go, med poeng? Hva er anbefalt bud for å gå igjennom? Er EBS(uten at det sikkert hjelper)
Trodde minstebudet var 15000 poeng, men noen melder at kravet går opp eller ned når turen nærmer seg.
Strekning: Bcn-osl Dato: 29.07.17 Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 355 sek*5 Status: EBS( la inn i konas navn) Gikk budet gjennom: Ja
Booking gjort hos WF med WF på første segment og siste med SAS (OSL-LHR). Ønsker å få oppgradert siste segment til Plus, men får bare følgende melding når jeg forsøker å åpne Plusgrade: "Unfortunately, you are not eligible for an upgrade with this booking. Please try again with your next booking." Noen måte å komme seg rundt dette?
Bestiller støtt og stadig gjennom Widerøe sine sider, og klarte sist forrige uke å legge inn bud på en 701-billett.
OK, da har jeg blitt feilinformert. Det var det svaret jeg fikk da jeg ikke fikk mulighet til å oppgradere en flight på en 220-billett. Beklager feilinformasjonen
Hei, beklager hvis jeg har oversett svaret på spørsmålet mitt: Kan man kjøpe GO, by på oppgradering, for så å endre flight dersom det blir akseptert oppgradering til C?
Strekning: OSL - AMS Dato: 04.08.2017 Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 490 NOK Status: EBS Gikk budet gjennom: Ja
Nei, du får dessverre ikkje ein fleksibel billett. På det gamle Optiontown-systemet enda du i Full-Flex Plus når du oppgraderte billetten i Europa (trur ikkje dette gjalt interkontinental C - eg testa aldri det).