@Flight Cancelled Ja da blir det jo noe helt annet! Var det ikke noen som hadde laget en side/liste med oversikt over destinasjon, status, pris osv for Plusgrade oppgraderinger en stund tilbake?
Hvilke bookingklasse får jeg dersom jeg oppgraderer reise intra Europa. Har H nå( beste go) kommer jeg opp i C, D og Z eller de lavere plus klassene? Noen erfaring rundt dette?
Mener det er di lavere klassene dessverre. Var vel bare med Optiontown man fikk høy klasse. Edit: Fikk 940 poeng som EBG fra CPH - OSL etter oppgradering med Plusgrade.
Takk for svar gutter. Vurderte om jeg skulle splitte meg ut til eget PNR og oppgradere, men blir uaktuelt når jeg kun får 940 ekstra om begge oppgraderingene går gjennom, da kan jeg like så godt kjøpe poengen.
Strekning: OSL-EWR Dato: 17.07.17 Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 15 005 poeng x2 (5 poeng over minste bud) Status: EBG (EBB) Gikk budet gjennom: Ja
Strekning: BGO-OSL Dato: 16.07.17 Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 5020 poeng Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja
Strekning: ARN-HKG Dato: 10.07.17 Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 16 235 poeng x2 Status: EBD Gikk budet gjennom: Ja Strekning: HKG-ARN Dato: 18.07.17 Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 16 125 poeng x2 Status: EBD Gikk budet gjennom: Ja Venter i spenning på om det kan kicke inn en CU til C på vei hjemover.
Det er mulig jeg ikke forstår dette, men hva får man ekstra mellom BGO og OSL som er verdt 5020 poeng?
Var mer for å prøve plusgrade enn noe annet. Hadde ikke prøvd det så testet nå det bare ut. Høres kanskje litt dumt ut, men var bare på gøy! Fikk valgt setet ditt da 1D.
BGO-BCN 13.07.17 Go light til Plus Bud: 5000 EBD Aksept: Nei Kjøpte frokost og drikke var no gratis anyhows, så ble greit uansett.. C
Og der fikk jeg e-post om CU til SAS Business! Gøy å få det når jeg for en gangs skyld reiser sammen med noen!
Complimentary Upgrade - At du får mail fra SAS en dag eller to før avreise om at fu er blitt oppgradert. Perk til Diamantene. Op-Up - Operational Upgrade: Når du blir oppgradert i gate.
Hvordan kunne dette budet gå gjennom? Trodde de hadde oppjustert budprisen fra 15000 til 25000 poeng fra Go til Plus. Se artikkel fra VG. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sas/dyrere-aa-oppgradere-med-eurobonus-poeng/a/23977015/
Poengprisen som er justert opp er den faste prisen man betaler når man oppgraderer ved innsjekk/lounge/gate. Prisen på plusgrade har hele tiden vært lavere enn den prisen. Før var minstebudet på plusgrade 10.000 poeng, nå er det 15.000.