Har ikke flydd den selv men til ca 6500 hadde jeg ikke tenkt tanken om noe annet engang. Men etter hva jeg har hørt så skal den nye kabinen være veldig bra. Ligger en del trip reports her inne også hvis du vil se/lese litt om den
Fattern jobbet i sas til han gikk av med pensjon, så er sas ambassadør pris. Vil ikke kunne finne den på sas.no (ikke id billetter det er snakk om)
jeg klarer ikke finne MIA priser i business til under 9000 èn vei...... men de 6500,- viste seg da også å være en "special SAS price"
Etter å ha hatt litt is i magen, falt minstebudet på Go --> Business på neste USA-tur fra 9900 SEK til 4000 SEK. Jeg tolker det som en klar indikasjon på overbooking i Go. Go --> Plus starter på 1600 SEK. Vurderer å gå for det og heller satse på CU eller op-up.
Er det noen som vet om minstesummen for oppgradering med poeng er låst? På min reise er minstesummen for oppgradering med penger satt ned, men enn så lenge er poengsummen den samme. Prisen var ca 500 kr / 5000 poeng, nå er den 350 kr / 5000 poeng (GO til Plus på europareise).
Hvordan fungerer det med hensyn til å legge inn bud med poeng på LH på både plus og business? Vet jo minstebudet på poeng fra Go til Plus er 35000 poeng og fra Go til Business er 50000. Legger man inn separate bud, eller kan man risikere at man bare blir oppgradert til Plus og så blir belastet med 50000 poeng?
Du legger først inn bud for business, og så får du mulighet til å legge inn bud for Plus. De trekker poeng for det budet som går inn, ikke begge deler, og heller ikke for Plus om du får business.
Hva mener folk er "gjennomsnittsbudet" (minimum) for Go til Plus og Business på de lengste rutene? (MIA, LAX, SFO, HKG, NRT, PVG) Tenkte å ta en helgetur til en av disse destinasjonene ila. de neste 3 månedene for å sikre EBD, og valget står mellom ungdomsbillett med plusgrade, eller å bare kjøpe Plus til 7500.
Stort sett når man bestiller litt fram i tid er det vel billigere å gå for Plus/Biz med engang enn å oppgradere via Plusgrade i ettertid.
Etter hva jeg vet så ja. Faktisk så kan personer (da studenter) over 26 fra Sverige bestille ungdomsbilletter Ungdomsbilletter er også mulig med ekstra rabatt (spar opptil 35%) som gruppe reise og 20% av følget kan være over 26.
Joda, med vanlige billetter. Men her er det snakk om ungdomsbilletter til 2000 kroner tur/retur og oppover. Da er det ikke nødvendigvis billigere lengre. Derfor jeg spør om hva folk opplever som normalt minstebud. Ja. Pris varierer derimot litt. Sist jeg var i LA reiste jeg med ungdomsbillett, og betalte 3500 kroner. Har sett ungdomsbilletter til USA nede i 2000 kroner tur/retur.