Oppgraderinger på auksjon

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RedLine, 16. april 2016.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,212
    Likes mottatt:
    3,149
    Bonuspoeng:
    113
    Derfor jeg "velger" og ikke være diamant. Så slepper jeg å ta slike valg 
     
    alexfins, LN-BEF, GinTonic and 7 others like this.
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Min gikk gjennom! 120 Eur. eco til plus på strekningen CPH-PVG, 2 pax. med avreise i morgen. Er spent på å se hvor mange poeng man får!

    Xxx.
     
    yukho, Petter B-C and bighc like this.
  3. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Lett, hvis dere skal med SK997 direkte til Shanghai vil dere gå fra Go som gir 4500 poeng til Plus Saver som gir 6000 poeng. 25% EBG/D/P-poeng kommer i tillegg. God tur :)
     
  4. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    La inn rett over minstebud på meg og kona fra GO til Plus OSL-EWR 11. mai. Hadde inne en OT fra GO til Biz tidligere, men den ble kansellert. Har enda ikke mottatt noen refund fra dem.
    Ser ut som det fortsatt er god plass i Plus enda. Jeg krysser fingrene...
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    LN-FHU and Petter B-C like this.
  5. Yeager

    Yeager Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Flere som gjerne vil ha oppgradert til Plus på den flighten
    Jeg har lagt inn bud for poeng. Krysser fingrene. Reiser sammen med min søster, men på forskjellig pnr, håper å kunne oppgradere henne for (noen av mine) poeng ved innsjekk hvis mitt bud går inn, hun har ikke nok poeng til å legge inn bud selv.
     
  6. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Får man svar uansett utfall? Det er under 48 timer til jeg skal reise... dette er jo ulidelig spennende. :p
     
  7. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Spennende! Post gjerne her hva utfallet blir.
    Vi får satse på upgrade begge to. Slik det ser ut nå, så er det nok plass i hvertfall, men er ikke alltid sikret upgrade selv med ledig plass.
     
  8. mayala

    mayala EBD

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Da har jeg lagt inn bud på €255 plus->biz på SK907 og €270 plus->biz SK908, forhåpentligvis hjelper det litt at begge vi som reiser er EBD, men man vet jo aldri.. Si gjerne ifra dere som skal reise nå i begynnelsen av Mai om oppgraderingen gikk igjennom og når dere fikk beskjed! Med OT fikk jeg alltid svar ca 3 dager i forveien, og det var alltid så praktisk.
     
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,536
    Likes mottatt:
    36,999
    Bonuspoeng:
    293
    Har rundt 30 timar til avreise, bydde på poengoppgradering. Poeng er ikkje trekt frå konto, ingen e-post heller, sjekka for moro skuld setereserveringa på 'Min side' hos SAS og der hadde eg berre tilgang til opprinneleg klasse.
    - Konklusjon: Ingen oppgradering = ingen e-post (i mitt tilfelle, i alle fall). Andre erfaringar?

    Takk til dykk som minte meg på at oppgraderingsprisen frå Plus til Business før var på 25 000 poeng og ikkje 35 000 (som eg trudde (kan ha blanda med Asia-prisane)). Dermed gjekk eg ned frå 30 000 i bodrunden til 27 500 (SFO-CPH 4/5). Ingen Biz-tur denne gong, men eg har fått sete på første Plus-rad og der er det god plass, beinstøtte (som blir veldig ok med eit pute oppå) og champis :D

    ***EDIT***
    Omtrent 23 timer før avreise kom det et lite gledesbrev fr bolaget. Oppgradering i boks :D
    - Strekning: San Francisco - København
    - Minstebud: 25 000 EB-poeng
    - Mitt bud: 27 500 (Plus -》Biz)
     
    Last edited: 04. mai 2016
    Earl liker dette
  10. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan prøve lykken i gaten eller loungen. Man får vel ikke ekstra poeng for oppgradering med poeng uansett.
     
    Last edited: 03. mai 2016
    Kristian liker dette
  11. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
  12. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
  13. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, 220 var det laveste jeg kunne by hver vei... og mailen kom 36 timer og 22 minutter før avreisen.
     
    Last edited: 03. mai 2016
  14. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Gratulerer Yukho!

    Virker som om flere har fått igjennom oppgraderinger med laveste bud eller deromkring siden lanseringen. Vi får håpe resten av oss som har lagt inn lave bud får det samme svaret, før denne typen oppgradering bli allment kjent og budene må økes betraktelig.
     
  15. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Nå syns jeg ikke prisen er kunstig lav i forhold til oppgradering ved skranken... eller OT for den saks skyld, jeg ga 20 euro mer på OT (venter forøvrig fremdeles på refusjon), fra Plus til Biz.
     
  16. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Nice
     
  17. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,897
    Likes mottatt:
    5,787
    Bonuspoeng:
    183
    La inn nokon bud, rett over minstepris, for go til plus på SK907 og 908 i slutten av månaden. Forhåpentlegvis er ikkje ordninga veldig kjent innan den tid.
     
  18. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Letta... :)
    upload_2016-5-4_8-25-33.png
     
    RemiWM and RoadKing like this.
  19. BusyBee

    BusyBee No bees, no honey; no work, no money.

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    13
    Fikk nettopp bekreftet oppgradering fra Plus til Biz på OSL-EWR. La inn 34.000 poeng, som ga "fair" sjanse. Trolig var budet litt for høyt, men, men poengene er jo til for å brukes. Og å bruke dem på bobler over Atlanteren er ikke det verste.
     
    RoadKing liker dette
  20. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,937
    Likes mottatt:
    22,642
    Bonuspoeng:
    293
    På OSL-ARN-OSL går budgivningen fra 405-1015 kr hver vei. Ingen mulighet for å gi bud med poeng, men det var kanskje ingen nyhet. Det blir nok minimalt med tid på flyplassen på denne turen, så på denne korte turen tror jeg at jeg står over.
     

Del denne siden