Oppgraderinger på auksjon

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RedLine, 16. april 2016.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,102
    Likes mottatt:
    33,411
    Bonuspoeng:
    293
    Kan følge opp at i kjølvannet av avslaget på mitt bud på DUB-OSL I DAG, fra Go til Plus, så ble fruen og jeg faktisk (operativt?) oppgradert ved gate, klasse Cc.
    Er selvsagt mektig fornøyd med det, spesielt ettersom jeg fikk med meg at det var minst 3 EBD på maskinen som ikke satt i Plus :).
     
  2. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Kan man spørre om hvilken status du har hos SAS? Hvis du ikke har EBD så synes jeg det virker underlig at du oppgraderes og ikke en EBD, men bevares, fint for deg og fruen... :)
     
    Petter B-C liker dette
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,102
    Likes mottatt:
    33,411
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen hemmelighet. Jeg har EBG på 10 året. Frua er EBS.
    Forsåvidt enig med deg. Kan hende var det 2 seter ledig og EBD folka reiste solo?
    Vi var blandt de siste som gikk ombord, kan hende tok de med noen standby også var EBD folka allerede ombord?
     
  4. davidhad

    davidhad Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Hei!

    Er det mulig å betale for oppgradering til SAS plus via "plusgrade" og deretter oppgradere fra plus til buisness på flyplassen? Har ikke nok poeng til å oppgradere hele veien, så vurderer å oppgradere til Plus med kontanter og så fra plus til buisness med poeng.
     
  5. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Tror ikke det skal være noe i veien for å gjøre dette. Det viktigste er om det er ledige seter som du kan oppgraderes til.
     
  6. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Da tikket det inn en mail fra SAS om at jeg har blitt oppgradert fra GO til Plus på OSL-EWR SK907 på onsdag! La inn rett over minstebudet. Da blir det litt luksus over dammen allikevel.
    [​IMG]
     
    Petter B-C and Fredrik81 like this.
  7. Yeager

    Yeager Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Oppgradert her også! Fant mailen fra SAS i søppelmailboksen... Jeg gikk litt opp fra minstebud, til drøye 17.000 poeng. Håper jeg får oppgradert mitt reisefølge for poeng ved innsjekk onsdag morgen.
     
    RemiWM liker dette
  8. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Grattis!
    Min havnet også i søppelmailboksen, men jeg var klar over at den kunne havne der så jeg fikk sett den 5 min etter at den kom. Måtte raskt inn på sas.no å velge sete. Ikke mange vindusplasser igjen.
    Du får ha lykke til med oppgradering av reisefølget ditt.
     
    Yeager liker dette
  9. Yeager

    Yeager Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for det! Ja, logget inn og sikret meg vindu jeg også. Håper da at ingen andre sniker seg inn på setet ved siden av meg i mellomtiden. Satser på en fin tur over dammen på onsdag da ✈️
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,102
    Likes mottatt:
    33,411
    Bonuspoeng:
    293
    Jauda, så landet jeg oppgradering på morgendagens tur MUC-OSL også.
    2 av 3 bud gikk inn, alle på minimum. Når dessuten den som ikke gikk inn ble til en operasjonell upgrade ved gate for to så er jeg mektig fornøyd med uttellingen.

    Nå er det ikke flere kandidater for upgrade på en stund. Så får man se :).
     
  11. aryx

    aryx Medlem

    Innlegg:
    100
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har nå fått inn 2 av 2 mulige ARN-LAX med bud på €235 Plus->Biz.
    Jeg har fått en stk denied for LAX-ARN, budet mitt var €255, det var veldig få ledige plasser i biz.
    Jeg har nå uppet budet på den siste LAX-ARN-flygningen til €435 da det kun er 3 eller 4 plasser ledig, får se om det hjelper.
     
  12. SindreN

    SindreN Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    La nettopp inn rett over minstebud på en innenriks ungdomsbillett for å se hvordan SAS behandler dette. Helt OK om man kan få innenriksreiser på Plus for 799,- pr vei.
     
  13. SindreN

    SindreN Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Det gir liten merverdi innenriks, hvertfall ingenting som er verdt prisen for upgrade. Dette er for min egen del bare en test på om man slipper gjennom oppgradering på ungdomsbillett, og hadde desverre ingen utenriksbestilling med SAS liggende nå.
     
    henrikvd and cr63p like this.
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,701
    Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Den største fordelen, i alle fall for meg, er mer grunnpoeng. Jeg hadde ikke vært EBD i dag uten (OT)-oppgraderinger til Plus innenriks.
     
    cr63p liker dette
  15. anitamek

    anitamek Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Lite trolig - hvordan skal de vite hvor pengene skal dersom cc ditt ikke eksisterer ? Skulle nok ha vært litt senere ute med å klippe kortet...
     
  16. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,401
    Likes mottatt:
    3,718
    Bonuspoeng:
    113
    Digg!!

    Der tikket min oppgradering fra Go til Business inn på ARN-HKG :D

    La inn et bud på 45210 poeng, der 40000 var minstebudet. Ble vurdert til midt i poor kategorien.

    upload_2016-5-12_8-34-52.png

    Har lagt inn et bus på 125€ (Go => Plus) på returen.

    Takker så mye for denne infoen. Visste ikke at dette var mulig og var redd for å tukle med bestillingen etter at oppgraderingen var et faktum. Har nå valgt 6A for privacy og ekstra benlengde :cool:
     
    RemiWM liker dette
  17. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Lurer på om jeg skal klinke til med en MR på følgende rute:

    OSL - CPH - TXL - CPH - OSL

    Go Light - Til sammen: 2003 NOK
    Go - Til sammen: 2243 NOK
    Plus - Til sammen: 2781 NOK

    Her vil det vel være billigere å klinke til med Plus med engang i stedet for å benytte Plusgrade?
    Noen som har vært på MR til TXL og vet om 30 min holder? (Ser ut som det er samme fly tilbake da man lander med SK1675 og flyr tilbake med SK1676)

    Takk på forhånd :)
     
  18. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,421
    Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Skal mye til for at du får den billigere med Plusgrade :)
     
  19. Thermal

    Thermal Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har lagt inn bud på upgrade fra Go til Plus. Kan jeg - i ettertid - også legge inn bud på upgrade fra Go til Biz ? Det var vel mulig hos Optiontown ?
     
  20. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    713
    Bonuspoeng:
    93
    Tror du må helt ut på TXL og det er ingenting som minner om fasttrack. Er du uheldig får du bussgate og bussen ut blir lastet opp før bussen inn kommer til døren. Jeg tror ikke jeg hadde turt 30 min connection der. Hadde for øvrig en finfin segment run til TXL tidligere i vinter, men da med 9 timer connecton eller deromkring. Brukte dagen på museum og generell rusling i Berlin. Kan jo se seg litt rundt når man først er der.
     

Del denne siden