Ingen ost eller dessert. Kaffe og tre små sjokolader ble servert mens vi fortsatt satt med brettene. Tilbud om ett påfyll mens man spiste. Ingen tilbud om portvin o.l.etter maten men crewet er hyggelige og kommer løpende med det folk spør om og hun avbrøt ryddingen for å hente en portvin til meg. Kun Carlsberg på ølmenyen, men de har en Mikkeller Indian Pale Ale på tralla hvis jeg så riktig. Syv viner under «wine selection», de seks på bildet under, samt denne: https://www.vivino.com/DK/da/nz-peter-yealands-sauvignon-blanc-marlborough/w/1273886?year=2019
Fint oppsummert @Trent600 Han bak meg knakk en flaske søt dessertvin før måltidet og sover nå søtt hele veien hjem mikkeler IPA er fin.
Meningene er sikkert delte om dette, men personlig synes jeg det er deilig at det ikke er noe mas om munnbind. Jeg sitter jo med et glass vin, så kan jo ikke sitte med munnbind men noen sitter med det, de fleste ikke og crewet har ikke nevnt noe om det. Alle tar på når de reiser seg. Holder jo metern her jeg sitter nå, var verre på Flytoget idag.
At de kutter ned på dessert, ost og Champagne ved ankomst kalles sparetiltak og ikke coronatiltak. Du kan fritt plukke fra vin og drink menyen?
Antar det, jeg har ikke som mål å runde menyen, men ser folk jevnlig henter drikkevarer og fikk spørsmål om hvilken rød jeg ville ha når jeg gikk bak.
Takker for detaljer! Trodde det var obligatorisk å runde menyen men kan være jeg har misforstått noe Er selvbetjeningskiosken åpen?
Kjekt med litt reisebrev igjen altså, men redusert tilbud, og ingen velkomstdrink!? Har CPH-SFO i C neste helg, men er nesten så jeg lurer på å brenne av en CT og heller fly United Polaris eller Swiss i stedet.
Noen nevnte et eller annet sted at SAS planlegger å gjeninnføre normal service i Business i løpet av november. To-tre ukers varsel før gjenåpning av USA var kanskje ikke nok for å skalere opp cateringen i tide?
Ditto neste fredag, blir nok stuck med bolaget for 4x kampanjen men det er jo litt nitrist biz akkurat nå.
Null kø i immigrasjonen, men ser ut som det bare er SK909 samt en Tap 321 maskin som har ankommet nå i det siste. Så ut som alle uten amerikansk pass ble sendt bort for å få sjekket koronasertifikat og test, men det tok 30 sek for mim del. Da får jeg ønske @bighc god tur videre i morgen mens jeg slapper av i NYC over helgen.
Etter 3t i Uber er jeg endelig ankommet JFK. Taxitur fra helvete! Én motorvei stengt pga ulykke midt i rushtiden, så er det kaos absolutt overalt… jaja. Nok om det.
Her kreves det en fullstendig hotell avhandling, for et flott sted, gledes til å høre om resten av opplevelsen