Det var vel et spørsmål på forumet for en tid tilbake om det holdt med 3(?) timer hvis man ankom EWR og skulle videre fra JFK. Her er svaret, man kan ikke regne med det.
3 timer er som oftest alt for lite fra EWR til JFK. Har man flaks og det ikke er trafikk tar turen rundt 50 minutter, men i rushtiden kan ofte dette ta flere timer. Ofte er da kollektivtransport beste valg. AirTrain + tog tar mellom halvannen og to timer ut i fra hvor heldig du er med bytter.
I gamle dager var helikoptertransport fra EWR til Manhattan inkludert i Business billettene til SAS … Den gangen SAS var både høy og mørk …
Og billettprisen den gang omregnet til dagens pris ville vært..? Husker forøvrig Continental tilbød akkurat samme på fullpris business billetter fra utlandet, 8 minutter fra Newark til Manhatten.
Tenker jeg starter her. T7 på JFK er crap. Ren søppel. Kom dit så sent som du kan. Innsjekk gikk fint - personalet eksepsjonelt serviceinnstilt som resten av Japan er. Var veldig forundret over reiseruten, men syns det var gøy og alle ville slå av en prat. TCA var crap og kaotisk som vanlig. Ingen prioritet som F passasjer. fikk en halvtime i BA sin Biz lounge. Som er under middels vil jeg si, men overrasket med ok utvalg av mat og drikke i forhold til de reviews jeg har lest tidligere om den såkalte BA First loungen. boarding for hele flyet gikk unna på ca 10 min da jeg antar at det er knappe 30 mennesker på hele flyet
USA catering er ikke bra. Kjøtt er eneste høydare, men ville ha reist motsatt vei dersom mulig. Beskrivelse av måltidet kommer. vin varierer også enormt. Fra spansk til 180,- på polet til Krug og Gevrey-Chambertin til nærmere tusenlappen for flasken. Her gjelder det å holde fokus
I juni/juli hadde SK mykje betre service enn UA over dammen. Så hadde lest meg opp på UA service før eg hadde bytta ut SK. Swiss bør være bedre.
Her må en si takk for en ærlig review, ordet crap er meget selvforklarende Gledes til F turen din videre, ahhhhhhh Krug
Takk for fantastiske bilder og innhold. For en som nettop byttet ut ANA F NRT-ORD med United Polaris er det ikke bare godt i magen. Men, jeg får fløyet Polaris for første gang, og turen er "så lang" reisbar. Selv om jeg er på 4. rutealternativ siden booking.
Ikke så veldig imponert over cateringen fra NYC nei… dette var faktisk svært skuffende. Vassne grønnsaker, en suppe som smakte i retning av pappmasjé og kjekskaker til slutt som smakte null og niks. Antar at business ut av Haneda er bedre enn dette.
Var ingen kaviarservice dessverre. De hadde en rett med litt kaviar i - men jeg gikk da heller for hummerretten