Det var jo en forklaring det var mulig å forstå. Kort oppsummert så beholder jeg da OSL-BKK-HKT C med TG fremfor å bytte til F med TG via FRA siden mye av vitsen med å legge til ett legg via FRA er FCT/FCL. Så får jeg heller endre om LH slipper billetter i F når det nærmer seg
Dere som er pandion: må man betale reisen med eget kort eller kan hvem som helst / arbeidsgiver betale, og det vil telle mot pandion status?
Noen som vet over hvor mange år en må holde på slik før en blir vurdert? Ser det er nevnt 2-3 år? Ligger på rundt 240 000 hittil i år. Noe er LH og andre, men brorparten og de dyreste turene er SAS. Hadde jo vært litt kult å prøvd ut Pandion også.
Ryktene sier rundt drøye 300 000 kr året i 3 år, rettere, ca 1mnok på en 3årsperiode.. Lufthansa og annt tells ikke, kun rene-sasflygninger..
Satser på å holde tempoet 2 år til da Ja vet det bare er SK, men bare nevnte at noen av turene var på LH men vet ikke hvor mye. Det er kanskje 10% eller noe.
Den billigste måten å bli EBP på er å kjøpe et ubegrenset halvårskort på en kort strekning. Fly 800+ legs og skaffe seg masse publisitet ..... Eksempel ut av det blå: Unlimited BGO-SVG 6 mnd ... 72 744 kr
Tenk å ha slik fantasi at man kommer på sånne ting helt ut av det blå.. En slik kreativitet hadde sannsynligvis kommet godt med i hverdagen! #mustbenice
Du glemte fratrekk fra passasjeravgiften som ble innført etter at Unlimited var betalt (SAS krevde ikke inn penger retroaktivt). 800 x avgift = EBP for null(!) kroner i effektiv inntjening for SK
Det gir en million poeng og EBD i alle fall for 74744kr og det er billige poeng uansett ... hvis man skal ha litt variasjon så får vi hele Sør-Norge for 20000 mer ... Blir egentlig billige F turer
Jepp, klart det, men det er ikke slik at en innehaver av ubegrenset antall reiser nå betale 88,- i tillegg pr reise for å dekke avgiften eller noe sånt?
Nei sånn sett er det jo inkludert. Derfor de økte prisene såpass dramatisk her når denne avgiften ble innført.
Det ble påstått på gårsdagens sosiale sammenkomst jeg deltok på at Pandion-kortet også gis til folk som har over 365 flights i året. Noen som vet om det stemmer / stemte tidligere?