Pandion

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Bdrag68, 18. febr 2015.

  1. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Det er rett og slett ikke mulig.. I do not believe you!
     
    Larata liker dette
  2. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Her er det mye som skurrer......Don't believe it! Disse og tidligere innlegg om Pandion er så langt fra den virkeligheten jeg kjenner, som man kan komme. @kiev sine innlegg er dog unntaket og stemmer bra med min virkelighet!

    På en vanlig dag er Pandion nesten det samme som Gull, unntatt når alt går til H***! Da er man først i køen på ALT, og dette nesten uten unntak.
     
    Last edited: 08. juni 2016
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Bilde?
     
    Anton80, Petter B-C, vegardg and 2 others like this.
  4. Bdrag68

    Bdrag68 Pandion member

    Innlegg:
    45
    Likes mottatt:
    115
    Bonuspoeng:
    33
    Litt usikker på om det var SAS sin fortjeneste eller hun i skranken til LH ved lounge-inngangen som hadde en god dag, men hyggelig var det.
     
    RoadKing liker dette
  5. Bdrag68

    Bdrag68 Pandion member

    Innlegg:
    45
    Likes mottatt:
    115
    Bonuspoeng:
    33
    Enig i at på en vanlig dag er P samme som G og D. Hva skurrer og hva er det du ikke tror på?
     
  6. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Tilgang til First Lounge. Men for kuriositetens skyld skal jeg teste Zurich og Frankfurt neste uke(selv om det blir brutalt pinlig) :cool:
     
    Insomnia4u and Bdrag68 like this.
  7. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    Hvem som har tilgang er beskrevet godt her. Pandion er et utgangspunktet et *A Gold men med ekstra privilegier på SAS. Har man kommet inn med Pandion og Eurobonus Gold, så har man i utgangspunktet vært heldig.

    upload_2016-6-10_12-24-8.png
     
    Last edited: 10. juni 2016
  8. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Siden vi spikker fliser til den store gullmedaljen her, så er det litt inkonsistens i utsagnene ovenfor. Diamond ble lansert mai 2014. Man får ikke både Diamant og Pandion sammme år ;)

    Men forsåvidt enig med Larata at det er mer sannsynlig at paven endrer kalenderen enn at dragene på LH First lounge slipper inn en skarve Pandion. Jeg har faktisk prøvd med feiltakelse en gang. Har enda svimerker i ørene etter overhøvlingen :oops:
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Godt du har et utvalg av støydempende hodetelefoner til å komme deg over dette..
     
  10. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Du får overhøvle de tilbake da vel, på norsk, slik jeg gjorde det 29. mars på politihuset i München i påska :p (var inne og klagde på en bot :( )
    For guds skyld uten ord som tysk og norsk har til felles... En streng eller sur tysker (ref: drager) kan man strekke langt i feil retning pga den gode tyske høflighetsoppdragelsen. Forøvrig er jeg grei og snill, og tyskerne et er utrolig bra folk forøvrig :D Elsker Tyskland!
     
    kiev liker dette
  11. Bdrag68

    Bdrag68 Pandion member

    Innlegg:
    45
    Likes mottatt:
    115
    Bonuspoeng:
    33
    Hehe, nei datoene går jeg ikke rundt å husker. Årstallene holder for meg. Fult klar over at jeg som Pandion ikke har tilgang til noe som helst annet enn hos SAS, noe jeg vel også skrev. Dette engangstilfellet(for min del) var nok mer at jeg traff på ei som hadde en god dag og at både business- og senator-loungene var stappa. Men dette har jeg også sagt før. Lite fruktbar forumtråd når det blir sånn. Det blir en lei av, for å si det pent. Dette har utspilt sin rolle.
     
  12. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,367
    Likes mottatt:
    28,921
    Bonuspoeng:
    183
    Muligens riktig tråd for spørsmålet? Kan jeg bruke LH first terminal og lounge i FRA når jeg har F billett med TG?
     
  13. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Nei. Kun senator
     
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Du må ha F-billett med lufthansa group for å komme inn i det helligste. Mao Lufthansa eller Swiss.
    Ellers må du dessverre menge deg med riffraffet med go light billett samt gavegull fra pappa (eller finn.no..) :D
     
    Sykkelthor liker dette
  15. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,367
    Likes mottatt:
    28,921
    Bonuspoeng:
    183
    Go light eller gavegull?
     
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Go light = sas' aller billigste billett
    Gavegull = gullkort mottatt av EBD og ikke opptjent selv
     
  17. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,367
    Likes mottatt:
    28,921
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er greit. Men ser ikke hvordan det er relevant på en F billett med EBG(opparbeidet på MR)
     
  18. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Det @Are nokså tydelig, men ikke uten en viss sarkasme, sa, er at man uten F-billett med Luftwaffe (men om så med Biz-billett og Pandion) nødes til å frekventere den samme lounge som de som reiser med aller billigste SAS-klasse og har fått et skarve gullkort i gave fra sin EBD-innehavende far (eller mor).
     
    Wiolenze, Are and Petter B-C like this.
  19. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
  20. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Spørsmålet var om du kunne gå i F-lounge med TG F-billett, svaret var nei, du er i samme lounge som alle andre med gullkort. Og selvfølgelig noe spissformulert for humorens skyld :)
     
    tobeornot999 and Petter B-C like this.

Del denne siden