Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Har allerede gjort justeringene, men må muligens finpusse det..
    Skal nå betale litt, så får jeg se om jeg får lastet det opp litt senere. :)

Har nå lagt inn støtte for 2 opptjeninger (shell+sas mc) og 2 SAS MC /Point Earner med 4 dagers grense på 4000kr..

Går fremover dette altså... :)

indahla and Xflipper like this.
  2. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    DET gjør man :) Og jeg har startet med toppnivå for LIFE prosjektet mitt :D

Petter B-C and Bolle like this.
  3. Are

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som vet hvordan det fungerer med nullstilling av 30 dagers grense når man har betalt gebyr i perioden?
    Regner den uansett siste 30 dager eller er beløpet betalt med gebyr utelatt?

4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kan ikke forstå annet enn at beløp betalt med gebyr er utelatt. Noe annet ville vært rart.. (men ingen erfaring selv, dessverre).

5. Are

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tar ingenting for gitt før jeg vet det.. :)
    Spørs vel hvor avansert den kalkuleringen er.
    Og med tanke på at om man legger forfall fremover i tid regner den fortsatt ut dagens dato opp mot de 30 dager så vil jeg ikke forvente noe..

Anton80 liker dette
  6. netrom84

netrom84 Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Har jeg forstått dette riktig at jeg her kan betale en kredittkort-regning med et annet kredittkort?

Om jeg da kjører 50K rullende på to kredittkort. Eksempelvis DNB Mastercard Eurobonus og Shell Mastercard så koster det meg 500 kroner (1%) hver måned og jeg får trumppoeng den ene måneden og Eurobonus-poeng den andre måneden?

Ikke at jeg har regnet på det, men høres jo ut som man kan få meget billige poeng her da uten at det binder opp noe kapital.

Edit: Leser jeg tråden ser jeg jo at dette er omtalt tidligere...

Last edited: 09. des 2017
  7. ortega

ortega Medlem

Likes mottatt:
    142
    Bonuspoeng:
    33
    Ser ikke ut som det er nevnt før, men nå ligger Payr åpent på Google Play for Androidbrukere for de som ikke er betatestere.

8. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Ja det har gjort det "lenge" :)

9. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Må ikke finne på å bruke Trumf Visa i Payr, det blir registert som Bankterminal!

10. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke testet dette ennda men kan jeg betale husleie til en privat person ca 9k med SAS mc ved å bruke denne appen?

11. Are

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Burde gå fint.

12. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Så for å oppsummere : Jeg kan betale fakturaen via appen ved å registre mitt mc kort inn appen ? Hvorfor har jeg ikke gjort dette før?? Jeg kan jo få 1350 poeng ved bare å betale husleien min, ingen fallgruver?

13. Finnks

Finnks Banushare

Likes mottatt:
    1,052
    Bonuspoeng:
    93
    Du kan betale husleie, treningsavgift, forsikring, barnebidrag (!), alt av regninger :)

14. mobie

mobie Medlem

Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Har opplevd at det gjerne tar opptil 2 arbeidsdager før beløpet er synlig hos mottaker, så legg gjerne inn en sikkerhetsmargin i forfallsdato om huseier er prippen :) Men mulig jeg bare har lagt inn for sent på dagen også

15. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,589
    Bonuspoeng:
    183
    Men, altså, hvorfor betale til noen andre når du kan betale til deg selv? Er det overhodet noe som hindrer en i å betale inn til egen konto?

Jeg gjorde en test og har foreløpig ikke sett annet enn at det går bra...

Men, hva er catchen? Når noe er for godt til å være sant, osv. Tanstafl liksom.

-
    K

16. olekvi

olekvi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Ja! La oss gjøre det alle sammen, så vi er sikre på at samtlige kortleverandører sperrer for Eurobonusopptjening via Payr! ;-)

Henrik, Are, SAJblue and 7 others like this.
  17. miura

miura Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Flere som ikke får endret beløp på eFaktura i appen, eller er det bare min engelske versjon som mangler den funksjonaliteten? (iOS)

18. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,589
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tror de vil stenge for dette like gjerne fordi noen betaler husleie, innskudd på nordnett eller betaler det ene kredittkortet med det andre og det andre med det ene. Det er sikkert mulig å finne noe i kredittkortavtalen som sier at det ikke er innenfor.

Jeg undret meg bare i hvorfor folk strekker seg så langt for å få omsetning gjennom Payr når det finnes en åpenbar snarvei som virker i mitt hode å være omtrent i den samme gråsonen.

-
    K

19. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Oj. Jeg betalte en restskattregning på 400.000 her forleden. Den burde jeg altså fordelt over 8 måneder i rater av 49.999,- Arrrrgh.

20. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Kan man legge inn betalinger i fremtiden med payr? I så fall er jo ikke det omtalte et problem?

Del denne siden