Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. Kimarild

Kimarild Nytt Medlem

Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    8
    Forstår, da blir det en personlig avveing. Pga jeg må uansett ha SAS MC for å få de 12k grunnpoeng, og at jeg må bruke det minst en gang i mnd for å få de. Minus er at jeg får enda et kort å holde styr på, dersom jeg får shellMC også.

2. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,858
    Bonuspoeng:
    293
    I-landspoblem ;)

3. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Fordelen med Shell MC er at du ikke trenger å tenke på 4000kr/96t-grensa som du må med SAS MC

4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Husk at 40k ikke holder hvis du skal bruke 30k på Payr. Du vil jo ha kreditt på de 30k i snitt 45 dager og dermed ikke nok ledig kreditt til å bruke 30k til neste 30 dager.
    Alternativet er å betale inn før forfall.

Crom83 liker dette
  5. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan ligger det an med betalinger folk har gjort før/i helga? Hos meg ligger de som betalt, men er ikke dukket opp på kredittkortet enda. Mente de sa ting skulle være i orden i går?

6. Joffer

Joffer Nytt Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Og mulighet for Plus for Go eller Business for Go om du har kortet og om setter not EB totalt på 12 flytende måneder

7. cothom

cothom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    561
    Bonuspoeng:
    93
    Her er de dukket opp hos samtlige mottakere.

sutenai liker dette
  8. Crom83

Crom83 Medlem

Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Jepp, har pleid å gjere det!

indahla liker dette
  9. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan regnes 30-dagersperioden til Payr? Jeg la inn betalinger for 60k til forfall 23/5, men de ble ikke registrert før 28/5. Kan jeg da betale gebyrfritt 30 dager etter første eller andre datoen?

10. Cforoe

Cforoe Bonusjeger

Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Det er datoen du registrerer regningen i appen og ikke forfallsdato som gjelder. Og så var min opplevelse nå i mai at du måtte regne deg 31 dager fremover (og ikke 30 dager som tidligere) for å komme til neste gebyrfrie periode.

11. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Det regnes på minuttet 30 døgn fra betaling ble lagt inn.
    Så hvis du betaler en faktura 1/5 kl. 09:00 er beløpet "frigitt" igjen 31/5 kl. 09:00.

Cforoe liker dette
  12. Pepeu

Pepeu Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    :confused:

Viktig driftsmelding om betalinger
    lagt til betaling i Payr 30. mai

Hei,

Payr har fått melding fra DIBS (vår betalingsleverandør, eid av NETS) hvor de rapporterer at de ikke har klart å gjennomføre betalinger forsøkt betalt med Payr onsdag 30. mai. DIBS jobber med å løse problemene.

Betalingene har enda ikke har blitt prosessert, noe som betyr at regningene som ble betalt med Payr 30. mai ikke har nådd mottaker. Vi har blitt informert av DIBS om at betalingene vil bli gjennomført tidligst på mandag 4. juni. Det er dessverre ikke mulig for oss å reverse disse betalingene. Alle betalinger gjort etter 30. mai har gått som normalt.

Vi beklager virkelig ubeleilighetene dette måtte gi deg. Vi jobber hardt for å gi deg en best mulig betalingsopplevelse, og vi blir oppriktig lei oss når slikt skjer. Dette er noe vi vil ta opp med DIBS, og vi vil informere deg når vi vet noe mer.

Dersom du har spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss på [email protected]

Med vennlig hilsen
    Espen Einn - CEO i Payr

NoLimit liker dette
  13. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,531
    Bonuspoeng:
    113
    Regner med jeg er en av disse (hadde en betaling 30.). Men ift beløpsgrensen - altså 30-dageren, så vil den telle fra 30. mai sant?

14. Pepeu

Pepeu Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    To nye mail i dag. Snart kan vel Espen Einn heller sende ut mail med hvilke datoer betalingene faktisk går gjennom:eek:

jgroneng, indahla and NoLimit like this.
  15. Naalaiveggen

Naalaiveggen Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg har ikke fått epost, men har ubetalte regninger som har gått over forfallsdatoen. Hva står i eposten?

16. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Dette:

Viktig driftsmelding om betalinger
    lagt til betaling i Payr 01/06-03/06

Hei,

Payr har fått melding fra DIBS (vår betalingsleverandør, eid av NETS) hvor de rapporterer at de ikke har klart å gjennomføre betalinger forsøkt betalt med Payr fredag 1.juni til søndag 3.juni. DIBS jobber med å løse problemene.

Betalingene har enda ikke har blitt prosessert, noe som betyr at regningene som ble betalt med Payr i denne perioden ikke har nådd mottaker. Vi har blitt informert av DIBS om at betalingene vil bli gjennomført tidligst på onsdag 6. juni. Det er dessverre ikke mulig for oss å reversere disse betalingene.

Vi beklager virkelig ubeleilighetene dette måtte gi deg, og vi vil ta en nøye gjennomgang med DIBS i etterkant for å hindre at dette skjer igjen i fremtiden.

Vi er i tett dialog med DIBS for å finne en løsning på problemet, og vi vil holde deg oppdatert.

Dersom du har spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss på [email protected]

Med vennlig hilsen
    Espen Einn - CEO i Payr

17. Naalaiveggen

Naalaiveggen Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Ok, takk. Hvor registrerer man seg slik at man får slike driftsmeldinger? Jeg får aldri noen selv om min epost er registrert i appen.....

18. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk også mail fra Payr, både på fredag og i dag.

Har en mistanke om at jeg fikk mail grunnet at jeg kunne være berørt av forsinket betaling da jeg la inn 2 betalinger 30/31 mai.

Så derfor tror jeg dette sendes ut til de kunder som kan være berørt av hendelsen.

19. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, det antar jeg også da jeg la inn regninger 01.06. Har ikke gjort noe aktivt for å motta mail i alle fall.

20. oyvindm

oyvindm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Samboeren min ble påvirket av feilen, men ikke jeg. Hun fikk mail, men ikke jeg, så de sender nok kun ut til de som ser ut til å være påvirket av feilen.

Del denne siden