Viktig driftsmelding om betalinger
lagt til betaling i Payr 01/06-03/06
Hei,
Payr har fått melding fra DIBS (vår betalingsleverandør, eid av NETS) hvor de rapporterer at de ikke har klart å gjennomføre betalinger forsøkt betalt med Payr fredag 1.juni til søndag 3.juni. DIBS jobber med å løse problemene.
Betalingene har enda ikke har blitt prosessert, noe som betyr at regningene som ble betalt med Payr i denne perioden ikke har nådd mottaker. Vi har blitt informert av DIBS om at betalingene vil bli gjennomført tidligst på onsdag 6. juni. Det er dessverre ikke mulig for oss å reversere disse betalingene.
Vi beklager virkelig ubeleilighetene dette måtte gi deg, og vi vil ta en nøye gjennomgang med DIBS i etterkant for å hindre at dette skjer igjen i fremtiden.
Vi er i tett dialog med DIBS for å finne en løsning på problemet, og vi vil holde deg oppdatert.
Dersom du har spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss på
[email protected]
Med vennlig hilsen
Espen Einn - CEO i Payr