Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. Swaggertarian

Swaggertarian Sunnfjording

Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Har same problemet med ei betaling til forfall 21.06.

snus_mumrikken liker dette
  2. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,200
    Bonuspoeng:
    183
    Eg sjekka no, pengane er belasta Shell MC vertfall. Så då er det nok på veg inn til Amex og Sas MC :)

3. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Venter på en som ble lagt inn i helga, fortsatt som status til betaling, men belastet SAS mc.
    Edit betalt nå

Last edited: 25. juni 2018
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,117
    Bonuspoeng:
    293
    Samme hos meg. Det er belastet Shell MC, men står som "til betaling" i Payr-appen.

5. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    28
    Samme her og er belastet Shell MC.

Jeg legger også merke til at transaksjoner ofte tar flere dager før de dukker opp hos Shell Mastercard. Ting jeg handlet på Kiwi i helgen og før helgen har enda ikke dukket opp i transaksjonslisten hos Shell. Er dette vanlig?

6. sunshine

sunshine Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,757
    Bonuspoeng:
    93
    Shell mc er relativt treige, både på kjøp og innbetalinger. Det er min erfaring hvert fall.

7. cothom

cothom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    561
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg registrerte en betaling i helgen, den fikk status "Betalt" rundt kl 16 i dag. Hvis ikke deres betalinger fra før helgen også har fått det nå, tyder det på problemer.

Beløpet blir forøvrig umiddelbart trukket fra kortet i det man registrerer og bekrefter en betaling i Payr. Deretter utfører Payr utbetalingene neste bankdag.

8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,117
    Bonuspoeng:
    293
    Registrert som betalt nå.

9. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som har sett hvordan det fungerer med SAS MC betalt fra Shell?
    Tenker at om man har utlegg på 4000lr gjentatte gangertil par, og så kommer det 12000kr inn fra payr, ser jo fort ut som en retur og ikke innbetaling.. Hva med poeng her?
    Muligens avvikende beløp helper...?

10. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,200
    Bonuspoeng:
    183
    Her og no, men fortsatt ikkje innbetalt hos SAS MC. Men det skjer vel ganske kjapt no vil eg tru.

11. cothom

cothom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    561
    Bonuspoeng:
    93
    Tidligst i morgen ettermiddag, og senest onsdag morgen, er min erfaring.

12. gregas85

gregas85 Senior Medlem

Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Hei.

Får man fortsatt poeng for KLM Flying Blue MC fra Ressurs Bank ? Betalte nettopp en regning på 32.000 kr og et gebyr på 320 kr. Dette skal gi ca 6400 Flying Blue poeng og er ikke langt unna faktisk en t/r reise innen Europa med awards på sale KLM og Air France har.

Flere som har erfaring med å samle opp KLM poeng med Payr og MC kortet fra Ressurs Bank ?

13. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,992
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har fått det tom forrige faktura, så regner med at det ikke et endret. Litt irriterrende at det tar så lang tid å poengene (tror de ikke kommer før forfall).

14. Snacky

Snacky King's Advisor

Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Har oppdaget en merkelig "bug" i Payr-appen (iOS). På en av efakturaene mine dukker det opp feil navn på mottaker, selv om (den egentlige) mottagers kontonummer er korrekt (slik at betaling av faktura sannsynligvis ikke blir et problem). Men, ikke nok med det, navnet på mottaker har i tillegg endret seg for hver gang jeg har startet appen de siste dagene. Noen som erfarer det samme?

PS: Dette skjer til opplysning på en efaktura fra et boligbyggelag tilknyttet USBL.

Snacky

15. cothom

cothom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    561
    Bonuspoeng:
    93
    Skjedd samme her, men relatert til et annet boligbyggelag. Tror nok feilen ligger hos selskapet som håndterer boligselskapenes fakturaer, ikke Payr.

16. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her, Aftenposten kommer opp som både Bergens Tidene og Stavanger Aftenblad :D

Er vel fordi det er Schibsted som eier hele røklet..

17. Gnilre

Gnilre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,555
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg får ikke NRK-lisensen inn i payr-appen. Fikk regningen i min vanlige nettbank i juni og tror forfallet er i slutten av juli. Har andre opplevd det samme ? Jeg venter litt til og ser, men ellers er vel skanning av fakturaen løsningen.

18. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,200
    Bonuspoeng:
    183
    Eg fekk han heller ikkje inn, så eg scanna den og den ligg no klar :) Kom automatisk opp med logo og Norsk Rikskringkasting.
    Må bare vente til eg får lov og betale, omsatte for 150k i Juni Ganske uvanleg for min del, men slikt blir det poeng av til neste års CT!

19. Trailingtwomike

Trailingtwomike Hooked

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Norsk rikskringkastning er på plass her, men det er feil på boligbyggerlag slik som flere melder..

Last edited: 02. juli 2018
  20. Snacky

Snacky King's Advisor

Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Da burde jo den samme efakturaen også ha feil mottakernavn hvis man tar den opp i nettbanken, men det har den ikke.

Tror derfor faktisk det er hos Payr feilen ligger ...

PS: Jeg fikk heller ikke opp NRK sin efaktura automatisk, og måtte heller irritert legge den inn manuelt :(

PAYR bes forøvrig herved om å komme seg på banen ang. dette sporenstreks. Det har vært altfor mye tull i det siste allerede, hører dere !!!?!

Snacky

Last edited: 02. juli 2018

Del denne siden