Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

  1. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Sas Mastercard så klart. 15 poeng per 100.

    Har et point earner på kona(Kopi kort av mitt SAS MC). Max 30.000 i mnd der. Gebyrfritt.

    Så bruker jeg SAS MC opp 4000 hver 4 dag. Så kommer shell MC etter det.
     
    drsyk and Magnus1001 like this.
  2. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Da er det like greit å bruke Shell og betale regningene når de kommer inn? Da "frigjøres" jo de 30' "oftere"?
     
  3. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    771
    Bonuspoeng:
    93
    Har nylig fått min første Saga Gull MC-faktura. Sekssifra sådan. Noen av dere som har brukt Payr til å betale Saga-faktura og funker det?
     
  4. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Fungerer fint
     
  5. MasterOfCoin

    MasterOfCoin Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    3
    Heisan

    Liker du og gi ris (og ros) og er i Oslo sentrum?

    Har du 45 minutter til å kritisere redesign av Payr appen på torsdag 13/9?
    Vi i Payr fortsetter utviklingen av tjenesten vår. Denne gangen jobber vi med ny struktur og vi trenger nye deltagere til å kritisere det vi holder på med! Derfor søker vi folk med meninger som vil være med å bestemme hvordan appen vår skal fungere og oppleves.

    Testen varer 45 minutter og er i Oslo sentrum mellom klokka 09.00-17.00. Som takk for hjelpen får du et universal gavekort på 300 kr, kaffe, vann og en opplevelse av å bli sett og hørt.

    Høres dette ut som noe du har tid og lyst til?! Da blir jeg superglad om du mailer Lena på [email protected] eller sender meg en sms på 41446092, så finner vi en tid som passer deg.

    Håper å høre fra deg!

    Hilsen Ola og Payr teamet
     
  6. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Mulig dette har blitt spurt om før, men orker ikke å bla igjennom 98 sider.

    1. Har SAGA MC, og lurer på om noen har erfaring med payr og SAGA MC? Funker dette? Ser nå at jeg må øke kredittkort-grensen, da jeg venter en del store regninger de neste mnd.

    2. Når det er sagt, noen som har betalt via payr med store beløp, altså opp mot 100 000? Er det verdt å betale gebyr på 1% om man har en regning på 100 000kr?

    På forhånd takk!! :)
     
  7. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Du får ingen bonuspoeng ved bruk av dnb mc i payr og vipps dessverre. Du kan bruke det så klart, men uten poeng er det liksom ikke så mye vits...
    Shell mc er kortet å bruke for slikt.
     
  8. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43

    Hva med SAS MC?
     
  9. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Det er en egen tråd om hvilke kort som gir bonus med vipps, payr osv. Se første posten i den. :)
     
    drsyk liker dette
  10. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Spør du meg, ja. Jeg betalte restskatt på flere hundretusen, men fordelte det over flere måneder for å få 30.000 hver måned gebyrfritt. En stor regning på 100.000 kan deles opp hvis du har lang nok betalingsfrist.

    100.000 kr betalt med payr og shell mastercard gir 1000 trumfkroner = 15.000 eurobonuspoeng. For dette betaler du 1000 kr i gebyr (eller bare 700 hvis du deler opp i 30.000 og 70.000).
     
    drsyk liker dette
  11. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, du får poeng med SAS mc. Men kan kun handle for 4000 hver 4. dag.
    Les forøvrig tråden om bonuspoeng på payr/vipps. Første posten der er oppdatert med oversikt for alle kort.
     
    agrims liker dette
  12. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,443
    Bonuspoeng:
    113
  13. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Vet ikke om noen andre var på Payr-presentasjonen på Oslo Innovation Week idag?
    Men der ble det i hvert fall sagt fra Payr CEO at American Express (og andre betalingstyper inkludert PayPal) snart skulle støttes
     
    drsyk, henrikvd, Xflipper and 3 others like this.
  14. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    93
    Det er jo gode nyheiter, så er spørsmålet (som alltid): Kva betyr snart? :)
     
  15. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Haha, jeg var der og hadde så lyst til å spørre, men jeg turte ikke :p Jeg fikk dog ikke med meg at han sa det, men han sa det kanskje ikke da han holdt presentasjonen?
     
  16. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg husker ikke om han sa det spesifikt, men det sto i hvert fall på én av foilene han hadde (nede i høyre hjørne). Var også listet opp noen andre betalingstyper som Diners og Vipps(!?). Tok dessverre ikke bilde og har sett etter foilsettet nå i kveld men ikke funnet det
     
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Er faktisk ikke så farlig så lenge det gir omsetning mot CT :)
     
    furlong and snus_mumrikken like this.
  18. enokling

    enokling Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Det ville gjøre CT med nye Elite-kortet sjokkerende enkelt å oppnå om man bare kunne overføre 150 000 med Payr og betale 1500kr i gebyr...så ville bli svært overrasket om AmEx i Payr gir noen form for bonus eller omsetningskrav!
     
    Maraug liker dette
  19. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har en regning lagt inn på første dato tilgjengelig uten gebyr for meg, den 23. Denne har fremdeles ikke gått igjennom, og først ved chatkontakt i dag opplyser Payr at de har hatt problemer med sin underleverandør. Skal vistnok gå igjennom ila dagen.

    Dette tullet er hvorfor Payr for meg overhodet ikke kan fungere som noe annet en en poeng-melkeku for meg så lenge den leken fungerer.

    Dagesvis med forsinkelse på betaling og ingen informasjon er IKKE ok o_O
    Hadde det bare vert første gang...
     
  20. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er deres erfaring, med å betale fakturaer som er større enn minste beløpet(eks10 000 på SAS mastercard). Pleier dere å si i fra eller betaler dere bare 9 999kr venter 4 dager og betaler resterende uten å si i fra eller avtalere dere dette på forhånd med de som har fakturert deg?
     

Del denne siden