Verdal hotell ... Først fikk vi et lite rom, bakerst og nederst i korridoren med denne utsikten ... der mente mor at det var umulig å sove og vi troppet opp i resepsjonen og ga vår bedømming av rommet ..., damen så dypt inn i sin skjerm og ristet på hodet når hun prøvde å finne et annet rom «computer say NO!» Har du andre rom? Ja men datasystemet sier at det ikke er prismatch og dermed ikke mulig! Javel, men vi kan betale mellomlegget! Computer says NO! Da må jeg ringe sjefen.... ...... ...... Så fikk vi nye nøkler til hotellets største rom .... 0kr i oppgradering ....ny utsikt
Utne Hotel, Hardanger. Utsikten fra rommet vårt var rett ut i bakhagen. Rom på forsiden gir deg derimot praktfull utsikt over Hardanger- og Sørfjorden og fjellene rundt. Er med i De Historiske, har røtter tilbake til 1722, svært hyggelig betjening og serverer nydelig mat. Hver kveld er det sidersmaking med produkter fra lokale produsenter. Sider er blitt big business i Hardanger og det er nå 21 produsenter, mange representert på polet.
Radisson Værnes. Trøndelag viser seg fra sin beste side. Man kan skimte mange parkerte Norwegian fly fortsatt.
Zander K hotel i Bergen. Et sentralt og godt bekjentskap i helgen, selv om utsikten kunne vært bedre.
Thon Molde. har en mistanke om oppgradert rom, bestilt standard queen. Fikk riktignok et rom med queensize seng men med tøfler, badekåpe og nespressomaskin. Rommet er også en av de større på 6. etg og har fjordutsikt. Har ikke bodd på Thon på flere år men slik utstyr hører vel ikke hjemme på ‘standard’? Klager ikke edit: Jeg spurte ved utsjekk om rom 611 var et standard queen rom, og det var det ifølge han i resepsjonen. Neste gang jeg bor der kommer jeg helt klart til å spørre om dette rommet igjen, for jeg fikk en følelse av å ha fått mer enn det jeg har betalt for. Alltid en god følelse det
Scandic Voss, rom 654 (standard) Helt ærlig, var utsikten stort sett slik..: Nå går turen videre til Flåm!
Ikke mye nytt å melde fra IC Ljubljana, rom 508 igjen. Utsikten forverres fra gang til gang; Heldigvis er rommet knall; Siden loungen fortsatt er stengt så bys det på 50€ i bar kreditt per dag, så måtte en tur oppom skybaren i 20ende. Utsikten er flotters, og drøye 20 grader lar seg høre;