Comfort Grand Central, rom 381 (bøttekott) Ut(inn)sikt til YoSushi i Østbanehallen. Hvis man henger litt ut av "balkongen", så kan man også se at det er sol!
Radisson OSL Sein ankomst i går, kjekt med oppgradering. Dei ordna med frukost på rommet sidan eg kom frå rødt land. Sjølv om roomservice var stengt då eg sendte mail og spurde i forkant. No blir det vel snart heim og fortsette karantena.
Riktignok ikke hotell men er på besøk hos fetteren min på studentboligene Marviksveien/Nye Teglverks vei i Kristiansand
Utsikt til vinkjelleren hos Kartogi Averoff. For to dager siden var det så vidt mulig å bevege seg i varmen i Athen men her er oppe i høyden er det på med hettegenser og full fyr i peisen på restauranten.
Airbnb i en anarkistisk bydel i Athen. Så det er om mulig enda mer grafitti i nabolaget her enn resten av byen. Hipsterbarer og doplangere er heller ikke vanskelig å finne.
First hotel Breiseth, Lillehammer, rom 216. Valgt på grunn av beliggenheten, ikke utsikten. Eller rommet.
Wood Hotel Brumunddal. Også kalt Mjøsatårnet. Fin utsikt og fine rom, selv standard rom er romslige, frokosten var også godkjent. Dessverre er det fortsatt en byggeplass rundt hele hotellet.