CoDe Rooms i Firenze. Bra lokasjon, rom helt ok (veldig bra til den lave prisen). Et lite leilighetshotell med fem rom og uten resepsjon. Hvis du drar til byen og er lei av pasta kan jeg høyt anbefale Cibleo. 50 euro pr person og du får 8 nydelige japanske retter med råvarer og teknikker inspirert fra Toscana. To japanske kokker lager maten bak disken. Plass til ca 10 stykker så må bookes.
Havnekontoret, Bergen. 5x Poeng Oppgradert til Deluxe i 6 etasje, bilde tatt på skrå ut av åpninga på vindauge då det har vore litt vått i Bergen i dag Ingen vask av rom i løpet av oppholdet, p.g.a «smittevern» greit nok eg treng det ikkje kvar dag uansett. Men syns nok Thon har håndtert ting betre. Når det er sagt så ynskjer eg heller tiltaket til IHG/Holiday Inn velkommen, der får du nemleg ekstra bonuspoeng viss du skippar reingjering av rom. Høyrer du meg Olav og Petter?
Ironisk at utsikten fra Clarion Stavanger er til Scandic... men det er ihvertfall trivelige dansker på tv, mens man venter på at eks-forloveden godgjør seg på badet imens nyter man en Stone Ruination double IPA 2.0, og finner silkeføre før en bedre middag...
Får legge ut hotellet og utsikten jeg hadde på Smarthotel Hammerfest fra søndag 20.12 til mandag 21.12. Det funket greit
Nordic Choice Hammer Utsikten var ikke noe å skryte av. Får trøste meg med at oppholdet gir 5x bonuspoeng.
Hvordan var `kveldsmaten´ ? Jeg var på Havnekontoret i Bergen i sommer og ble skikkelig imponert over maten. Hotell Hammer i høstferien var maten ganske trist. Litt rart siden det er samme konsept men utrolig hva forskjellen kan gjøre med de som virkelig bryr seg om matlaging
Ble positivt overrasket, hadde regnet med en suppe eller gryte, men var pastasalat og focaccia til forrett/kaldmat, og ørret med saltkokte poteter og rømmesaus som varmrett. utvalg av småkaker til dessert. Smakte godt, ser for meg at en kafe borti gata lett kunne tatt noen hundrelapper for det samme.
Da var vi kanskje der samtidig? Jeg sjekket inn 28. desember. Du hadde bedre "sikt på rommet" enn det jeg hadde på mitt ordinære rom Forsøkte å ta bilde ut av rommet men fikk jo da bare "bagkården" og mørk himmel...