Radisson BLU Trondheim ble dessverre nedgradert fra president suiten til en temmelig sliten junior suite. Har fått ordnet med litt is på rommet og klar til å ta imot gjester (interessant at Radisson BLU ikke har mer enn to av samme type champagneglass...)
De sender en Mail dagen før en skal ut på reise med beskjed om at hele fløyen hvor rommet man har bestilt er stengt pga corona, hvorfor de ikke viste det tidligere vet ikke jeg. Fikk heldigvis juniorsuiten til standardrompris samt en haug med sjokomandler, litt mineralvann og en halvflaske vin som plaster på såret.
Funken Lodge, Longyearbyen Oppgradert til suite som kun gullmedlem. Lite belegg på hotellet før tiden.
Er vel kun 2 suiter og 2 jr.suiter på hotellet så bra oppgradering det der Fikk du manuell restaurant kupong?
Quality Sogndal -Oppgradert til fint deluxe hjørnerom. Spent på om eg får trekt frå restaurantkupongen på maten eg satte på rommet
First Hotel Atlantic Ålesund Rom 505 Mitt førsteintrykk: Vil booke noe annet neste gang jeg er i Ålesund. Clarion ved OSL var billigere og så bedre ut. Men vi får se om frokosten og utsjekk drar det opp. Men her er ihvertfall utsikten min ikveld/natt
Quality Hotel Expo, Fornebu Fikk rommet som ligger nest innerst i gangen, det vil si ca 250 meter å gå fra heisen. Men, det er fin utsikt da. Fornebu hovedgård til venstre.
Quality, Sogndal Nydeleg vær, rakk både løpetur å burger. Usikker om eg fekk Deluxe rom, men trur det. Ein ser jo ikkje slikt i appen lenger....