Natt til søndag fekk vi testa det noko spesielle rom 47 på Hotel Brosundet. Rom 47, eller Molja fyr, ligg fem minutta gange frå hotellet. Molja fyr må nok absolutt kunne klassifiserast som koseleg, og sjølv om du ikkje får meir plass enn det som trengs so er det kjekt å ha testa det.
Endelig på tur igjen. Ikke noe flight, men en kjøretur til Arendal. Utsikten fra Clarion Tyholmen rom 407. Soverommet; Stua; Meget bra «norsk-standard» rom;
Beklager glemte helt info om hvilket hotel. Farris bad. Fritzøe suiten. Rom nr 256 forteller appen meg. Eneste suite på hotellet med direkte inngang til Spa
Og då var ein komen seg til Florø. Trur dei må ha surra, for det vart ikkje oppgradering. Men greit rom likevel.
Fra quality airport hotel ved Sola, avbildet er SK4615 som satt kursen for Aberdeen for litt over en halvtime siden
Da er vi to som bor her! Tatt fra superiorrommet vårt på Quality Airport Hotel Stavanger. Nå skal vi ut og geocache i solsteiken til krampa tar oss i kveld Gratis 11kW ladere på hotellet, så godbilen til venstre i bildet er klar for mange mil
Liten verden! Nesten så jeg lurte på om jeg var eneste nordmann på hele hotellet utifra språkene jeg hører her, hehe. God tur ut, flott vær i dag
Takk for det Syns hotellet ser litt shady ut fra utsiden, men så fort man kommer inn er opplevelsen annerledes. Fint rom, hyggelige ansatte og maten er grei. Akkurat tilbake fra gåtur i flott solnedgang
Hadde meg en liten utflukt i helgen, ut på Kina-bygda for å få litt frisk fjelluft. Bygdehotell av bedre kinesisk standard, med japan-inspirert innredning på rommet. Luften var som en "oksygen-bar" sammenlignet med hverdagen for øvrig