Det viser seg at begrepet solkysten kanskje ikke bare er sarkastisk av @Eddie47. I alle fall ser det slik ut fra Hotel Norge i dag:
Utne Hotel, Hardanger Vi var her i fjor og gledet oss til å komme tilbake, og ble ikke skuffet. Deilig mat, topp service og en atmosfære som bare må oppleves. I tillegg har man flere sider-produsenter nesten på dørstokken. Medlem av De Historiske.
Thon Hotell Nordlys i Bodø. Booket standardrom, oppgradert til superior. Forlot finværet i Lillestrøm for litt nordnorsk rusk. Kompenserer med champagne hos Craig og en skikkelig fiskesuppe.
Historiske Victoria hotell i Stavanger som har fått en fin total oppgradering. Lekre rom og bad med stilfull bar (kvalitets sengetøy). God frokost som danker ut det jeg har opplevd på Choice og Radisson det siste året. Stort pluss for at hotellet hadde gratis utlån av god by sykkel Kommer helt sikkert til å velge Victoria neste gang byen skal besøkes.
Oslo universitetssykehus, Ullevål, pasienthotell. Fin utsikt på skyggesiden ut mot en gravlund med litt fjordgløtt. Mat er inkludert i oppholdet men ingen bonuspoeng (Det står forøvrig bra til, ingen grunn til bekymring)
Her er jeg også, bilde fra andre siden om noen lurte på utsikten den veien. Junior kom 3 måneder for tidlig, så blir nok her i overskuelig fremtid.
Ai ai, gratulerer med nyfødt! Skulle jo ha tatt en meet-up i spisesalen :-D Middagen var overraskende god. Mye bedre enn polarrull, og en kakebit til dessert var jo et fint tillegg. Hadde bare 1 natt så jeg er ute av huset igjen nå. Sommeren må være helvete, for jeg så ikke noe ventilasjon/kjøling annet enn å åpne vinduene.
Tusen takk! Han ligger på nyfødt intensiv med respirator stakkars, men vi er positive. Ja det burde vi gjort. Har vært her siden 20 mai, så er så lei av maten her og spiser mye ute. Skal egentlig ikke klage når vi har en annen her på forumet som levde i isolasjon i kina i 14 dager....
Frua tok et enda bedre bilde. Det er snedig, men sånn apropos «solkysten» så er sol viktig i livet vårt for velvære. Dette er forøvrig kl. 00:00