Glemte visst å poste her For arkivets skyld; Blir en stund så melder nok flytting Regner med alle vet hvor det er nå
Quality Tønsberg. Fin beliggenhet ved bryggen. Stort pluss for pool på taket. God frokost og bra service men et lite minus for at «Petter» ikke har investert i minibar på rommet.
Siden det ikke er en egen tråd for frittstående, uavhengige hotell: Hotell: Utstein Kloster Hotell Booket: Standard Medlemsnivå: Ingen Oppgradert: ja, til klostersuite Andre fordeler: nei Klostersuiten hadde kun en enkel vask på rommet, og toalett og dusj nede i gangen. Klosteret ligger også 800m fra hotellet, så det blir å hilse på litt sauer og sjørokk på vei til og fra. Gode senger, og badekåpe inkludert. Frokost kun på hotellet, men det bedyres at dette kommer i klosteret også ila sommeren. Det ble reklamert med noen nonner som visstnok skulle hjemsøke rommene på natta, men jeg venta og venta uten å se noen damer. Artig sted å overnatte læll. Veldig god frokost, noe av det beste brødet jeg har smakt på en hotellfrokost! Egg&bacon, check! Ellers er også restauranten fin på kveldstid, og baren velutstyrt. Selve hotellet er nyoppusset og svært pent. Inngangspartiet er verdt en insta eller to. Trivelige og serviceinnstilte ansatte.
Hjelp jeg er på fer....koronahotell på Thon Hotell Gardermoen Utsikt 1/10 Tilbud av snacks og leskedrikke 1/10 Dette er nok ikke riktig tråd, men hvilken tråd er riktig her! Prøvde å bestille meg noen pils via Oda og Meny, men levering blir ikke før mandag. Om noen er på Gardermoen omegn og faktisk er så elskverdige å levere noen butikkvarer til hotellet, så blir jeg meget glad og egentlig litt imponert! Ring meg på 416..02..153 om noen faktisk kan hjelp, da blir lørdagen min super hvertfall! 1 fruktnøtt, 1 superchips, 1 pose Evergood filterkaffe, og en sekspakning Frydenlund eller Aass Bayer.