Før … i gamle dager måtte vi om vinteren kjøre Filefjell, ferge fra Lærdal til Gudvangen og inn dalen og så kjøre opp Stalheimskleivene opp til hotellet når vi skulle hjem til Bergen, enten vi kjørte fra Tromdheim, Senja eller Brumunddal. Det var alltid et stort spørsmål om vi kom opp bakkene … https://www.fjordtours.com/no/ting-aa-gjoere-i-norge/attraksjoner/stalheimskleiva/ Vi kom alltid opp, men bondemannen i bunnen av bakken ble søkkrik på å ha traktor ..
Utsikten over Miklagard fra terrassen på Lily Sweet (2000) på Lily Country Club i dag. Siste dagen av NM i golf, og terrassen på et par av rommene lenger bort fungerer som VIP-lounge.
Hotel Monopol Katowice; Courtyard var fullbooket så jeg tok sjansen på «unbranded». Hotellet er meget klassisk og fint, 5 stjerners ifølge deres egne sider. Desverre er det 2-3 av de som er ønskestjerner, så levde ikke helt opp til forventningene. Men helt OK for 2 korte dager.
Thon Europa, Oslo Kjekt å komme tilbake her, oppgradering, velkomst kort + pose med farris, snacks, avis.
En liten digresjon, men… Jeg har de senere år savnet papiravisen ombord. Det var alltid et høydepunkt når man satt i flyet fra ORD og fikk norske aviser (melankolsk)
Eg er faktisk heilt enig med deg, eg savnar også tida der ein fekk papiravisa ombord. Så set stor pris på at Thon fortsatt leverar ut Faktisk så les eg fortsatt kun papirbok, mange av mine venner også eldre lurar på kvifor eg ikkje les bok på pad eller kindle, men det er noko med å bla i sidene.
Mayia Resort på Rhodos. Vi fikk terrasse med swim up uten å ha bestilt det. Hadde ikke likt det om det var et familiehotell, men her er ikke barn velkomne, så da er det i grunn veldig ålreit
Quality hotell Leangkollen. Det er grønt iallfall.. Hvis man myser litt, og har litt godvilje (eller er eiendomsmegler), ser man faktisk fjorden også.