Hilton Slussen Stockholm. Bestilte billigste rom, og ble oppgradert til King Executive with view. Utsikten er grei nok, og frokosten er bra.
Walaker Hotell, Solvorn (2 mil nord for Sogndal) Det ble ikke fjordutsikt denne gangen, men bak mot galleriet. Uansett tilbringer du ikke mye tid på rommet når hotellet har et praktfullt hageanlegg, utvalget av champagne er utvidet siden sist og Vestlandet viser seg fra sin beste side værmessig. Er medlem av De Historiske.
jeg pleier å bo i lavblokken med fjordutsikt, men den skal jo rives … Jeg har også med kjølebag med champagne.
Four Seasons, Prague. Rom 333; Hjørnerom så fin utsikt, slettes ikke ille inne i rommet heller. Egen utsikt fra avtrede er også innafor; Minibaren er fin, prisene ikke;
Intercontinental Dusseldorf, rom 858; Helt greit hotell og fint med RA og dobbel oppgradering; Snaut med velkomstgave på rommet, men 90€ i f&b credit og 50$ i fri minibar veide opp for det. Var faktiskt ikke i nærheten av å klare bruke opp den.
Radisson Blue Riga, Fin skybar med super utsikt og god frokost. Litt slitne rom som hadde fortjent en oppgradering.
Hurdalsjøen Hotell og Spa. Utsikten fra hotellrommet var ikke mye å skryte av. For min del en sjelden opplevelse av å få rom på 1 etg. Men fine rom og godt vedlikeholdt. Hyggelig betjening og ikke værst ølutvalg. En restaurant som ut fra menyen ser ut til å satse (skal prøves nå). Relativt stive priser på mat og drikke. Kortreist weekendtur.
Clarion Grand Olav leverer litt bedre utsikt enn forrige uke. Da var det utsikt rett inn mot Olavshallen som er under oppussing.