Bodde her på mandag, og var lite imponert over service. Nevnte dette i en bisetning ved utsjekk, hvilket resulterte i brev fra MD og én complimentary night. Høstferien var jo ikke over, så her var det bare å klinke til. På innsjekk i dag hadde de «pulled out all the stops». Småfrekt rom med 180 grader utsikt over Port Hercule. Kan man klage på heisekran, mon tro?
Stemmer dette. Er ca 5 minutter å gå. Som en mindre hyggelig bonus får du også med deg uteliggere som camper i gangbruene underveis. På en måte fint at de har et varmt sted å sove, men hyggelig er det jo ikke. Hotellet bærer også litt preg av å ha eksistert i noen år, virker noe slitt. Men frokosten var veldig god, pluss for egen barista som ifølge min bedre halvdel kunne faget sitt
Harmony of the Seas, balkonglugar, for øyeblikket i Barcelona. Cruise er tilbake, ihvertfall på en måte. Skipene kjører ikke på full kapasitet men de øker fra uke til uke. Munnbind innendørs, bortsett fra når man spiser eller drikker.
Om det ikke er akkurat NÅ - For og holde tråden i live poster jeg fra steder jeg er har vært siste uke.. håper på tilgivelse istedet for tillatelse. Furaveri Resort & Spa, Rom/Villa 812 Hulhule Island Hotel, Rom 164
Beklager på forhånd bildekvaliteten, men det var mørkt når jeg kom tidligere i kveld og det er nok mørkt enda når jeg skal rusle bort på flyplassen i morra tidlig. Uansett alltid kjekt med flyplassaktivitet! Utsikten er fra rom 332 (suite) på Clarion Hotel Bergen Airport.