Conrad Maldivene. Booket billigste rom kategori for poeng i 12 netter, og ble oppgradert til den flotteste villaen som for tiden er åpen hvis man se bort fra Muraka. Grand Overwater Villa with pool Villa nr421. Har hørt at man som regel ikke får oppgraderinger her, så dette er fantastisk.
Metadee Restort & Villas, Kata Beach, Phuket. Greit med eget uteområde og direkteutgang til basseng når man må oppholde seg noen timer på rommet i påvente av negativt resultat på covid-testen.
Nå har det vært for mange bra utsikter på rad her, så jeg får by på denne Wakeup Copenhagen Borgergade. Enklest og billigst mulig for en tur der øl og sove til etter frokost står i fokus. Suite får man spare til familieturen om noen uker
Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz. Hadde egentlig booket rom på Ibis Berlin City Potsdamer Platz, men når jeg kom dit hang det en lapp på døra om å gå til nabohotellet å sjekke inn der. Ganske mye større rom enn det jeg opprinnelig bestilte, så skal ikke klage på det.
The Hub Som vanlig fin oppgradering, denne gong frå billigaste standardrom på poeng til Superior hjørnerom i toppetasjen