Intercontinental Malta, rom 1808. Booket Club Suite, dobbelloppgradert til Panoramic Suite som RA. Utsikt fra balkongen; Balkongen; Selve rommet er helt OK; Utsikten fra skybar som er sesongsteng;
Digger det hotellet der og ser frem til neste besøk! Men neste gang skal jeg reise dit i sommersesongen når alt, inkludert taket, er åpent og det er badetemperatur i bassengene. Synes også klubben var veldig bra, i alle fall for å være i Europa.
Enig, en av de beste klubbene i europa. Og såvidt meg bekjent den eneste IC Club som er åpen for tiden(selv om Barcelona gjorde en bra innsats). Dagens;
Clarion Hotel Arlanda airport. Utsikt fra rom 1237. Restauranten i samme etasje har god utsikt til flyene. Kan jo hende noen på forumet er opptatt av slikt. Positivt overrasket over hotellet, mulig farget av oppgradering til suite.
Radisson Blu Arguineguin Gran Canari Status: Gull Oppgradert? Nei Perks? To flasker vann Flott hotell som har tålt tidens tann godt. En overdådig frokost. Parkanlegg og basseng med spa og restaurant i det øvre sjiktet. har romtype premium med jaccuzi på balkongen. Anbefales.
Quality Waterfront Ålesund Virker som et helt ok hotell. Pluss for eget lyskort, minus for sprekker i parketten. Ved vindu kjennes det ut som det har vært vannskader, gulvet er mykt og bølger.
he-he, det tror jeg nesten er som ett varemerke for hotellene i Ålesund. Jeg har bodd på i alle fall 3-4 hoteller i byen som har det problemet. Vind og regn, og mye av det fra alle kanter, er tydeligvis ikke så enkelt å sikre seg mot.
Intercontinental Ljubljana, rom 1902. Kort sagt, endelig satt oppgradering til Presidential Suite. Utsikten er fin; Det er elpeis på rommet; PS ett eller annet med FIFA 22 om det skulle friste; Jeg tar heller en tur i stjernekikkerten; Dette blir vel kontorplassen; Mulighet for å innvitere i selskap; Kan tom koke selv Sofakrok med litt velkommen tilbake snacks Badekar med inn/utsyn Dobbelsvask er vel bortimot suitestandard? Når det blir tid for hvile Kort oppsummer, helt OK rom. Hvis ting går som det skal så blir jeg her til fredag.