Dessverre får man ikke alltid en utsikt hvor man faktisk kan se om det er sol eller ikke på solkysten
Arianara Bang Tao Beach Resort. Ble litt for mye charterhotellfølelse her, så vi ble bare ei natt. Knall hotell med små unger.
Hyatt Regency Mexico City med utsikt fra Club rom på 37th floor. Jeg fikk prøve toppstatus her ved booking gjennom @milehigh og det kan absolutt anbefales!
Shangri-La Bangkok. Rom i toppetasjen. Mye perks inkludert grunnet noe kluss med reservasjonen: Sen utsjekk kl 20, 1.500 bath i matpenger, loungetilgang m.m. Ett av mine favoritthotell i Bangkok, selv om jeg kun har prøvd en brøkdel av alle de gode hotellene i den byen.
Solen står opp over Barri Gotic i Barcelona. Kimpton Vividora anbefales både for belligenhet og service. Samt ikke minst bassenget og bar/restauranten på taket.
Der må @vegardg svare på detaljene, men selv digger det litt uformelle og kule med Kimpton. Alle hotellene er forskjellige, men kule, og designet for å speile lokalområdet de ligger i. Lekent, kult, ofte en lounge med litt musikk, og selvsagt social hour (fri vin 1 time hver kveld), alltid noen perks for medlemmer med status i IHG, og det hemmelige passordet (som ikke er så hemmelig men kan søkes opp i feks flyertalk) som gir noen ekstra-ting som en frukt-servering på rommet, vin eller parkering, pluss pluss. Kimpton-passordet akkurat nå (og frem til februar 2022) er "Just chilling". Fordelene man oppnår med å si passordet ved innsjekking varierer altså fra hotell til hotell, men i Barcelona for noen dager siden fikk jeg 3 "raid-the-bar" kort med 3x10 EUR til bruk i loungebaren eller minibaren på rommet.