Nytt bilde fra Hampton Inn & Suites by Hilton Miami Airport South Blue Lagoon SK953, LN-RKR akkurat ankommet fra CPH midt i bildet https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ln-rkr
Se der ja! Faktisk ett av de hotellene vi vurderer til en kommende tur til L.A. om knappe to uker. Hvordan er det? Har forstått det sånn at bl.a. club og pool bar er stengt? Og hvordan er det i L.A. generelt nå, med tanke på maskebruk og andre restriksjoner?
Ja, club og pool bar fortsatt stengt. I tillegg til en restaurant med Michelinstjerne. Maskepåbud overalt innendørs, og på alle transportmidler. Koronasertifikat kreves på alle spisesteder.
Radisson BLU, Istanbul, Tuzla. 2 små balkonger med utsikt mot bassenget(og SAW rett bak) Helt OK rom, merkelig lave priser så gikk for suite med eget soverom;
Utsikten ser meget bra ut Hadde selv booket en uke der i desember men valgte å utsette opphold. Fikk du grei oppgradering av rom som diamant kunde / har forstått det ikke er clublounge der men antar det ble gitt gaveverdikort. Ser av video som ligger på YouTube at ikke alt er ferdig på hotellet. Var det noe du merket som negativt og var bassengene utendørs åpne (oppvarmet / av erfaring har jeg opplevd ganske kalde temperaturer i Vegas i desember). Håper du fikk et fint opphold og gleder meg til å besøke det senere i vinter. Alltid artig å besøke nyoppførte hoteller.
Ingen oppgradering. De fleste melder det samme. Og det er ingen lounge. Det er nesten ingen Hilton-hoteller i USA som har det lenger. Hva mener du med "gaveverdikort"? Jeg så ikke noe som ikke var ferdig. Om bassengene var åpne vet jeg ikke. Det fristet ikke å prøve med temperatur mellom 2 og 8 grader. Det store problemet var inn/utsjekking. Lange køre. Egen linje for HHonors. Men det hjalp ikke stort med EN agent som betjente den køen mens 3-4 betjente den generelle køen. Jeg fant ut etter hvert at den vanlige køen gikk mye fortere. Hotellet var helt greit. Men jeg ser at alle kommenterer at dette skulle aldri vært et Conrad hotell, knapt nok Hilton. Jeg har bodd på mange Hilton som har vært flere klasser over dette. Ikke engang en kaffemaskin i rommet. Grunnen til at jeg skal dit igjen om 3 uker er prisen. $87 (+resort fee) er bra for Conrad. Og Diamond Food&Bevarage credit på $50 hver dag gjør det enda bedre.
Takk for rask tilbakemelding Har også samme erfaring med Hilton systemet og lounger i Usa (ikke helt som Europa og Asia). Med gavekort mente jeg verdikupong for mat og drikke - hyggelig med 50 usd daglig. Kjøpte oppholdet mitt ved kampanje på black friday til rundt 90 pluss res som jeg fikk flyttet til senvinteren. Normalt er det litt mer behagelig temperatur der i mars. Når jeg så YouTube video fra hotellet satt jeg også igjen med inntrykket at jeg stusset litt over at dette var conrad standard. Igjen alltid gøy og teste noe nytt. Ønsker deg en fin ny tur til Vegas
Scandic Stiklestad, kombinert hotell og kultursenter. Utsikten gir forsåvidt ikke en oppløftende start på dagen, for du ser rett bort på kirkegården...
Radisson BLU, Stavanger. Rom 1020, Jr suite. Ingen oppgradering med sølvmedlemsskap. Stavanger er grått og trist som det alltid har vært, merkelig egentlig siden det ifølge kartet er nærme solkysten til @Eddie47 ? Rommet i seg selv er helt OK norsk standard. Merk at det ikke er med stol til kontorpulten;
Byttet hotell i Buenos Aires. Litt oppgradering kan man si. Park Hyatt kan trygt anbefales selv om det er svindyrt sammenlignet med andre helt akseptable steder i denne bananrepublikken.