Ritz Carlton Dallas, rom 610. Superior Suite. Utsikten; Rommet: Og ikke minst, Margaritablandestasjon ved innsjekk; Veldig bra rom til US å være, prisen derimot er jo skandale.
Hilton, Hua Hin. Modernisert resepsjon og executive lounge samt mange rom også er oppgradert. Men fortsatt gjenstår mye og hotellet vil jeg si fortsatt er slitent.
IBIS hotel i Aracruz-es Brazil Lever ikke helt opp til forventningene jeg hadde som førstegangsreisende til Brasil ( kjipe kunder)
Hotel Kimpton Palomar Beverly Hills, booket standard rom og fikk dobbel oppgradering til Suite 1901. Utsikten er ikke all verden, rommet er bedre:
Sanctuary,NYC. Worldhotels.elite. Er en del av BW, ble oppgradert fra billigste alternativ til deluxe.
Utsikt fra balkongen til juniorsuite på Scandic Sjølyst, nok en søndag med bonusnatt til 10k Scandic-poeng
Fairmont Century Plaza, booket signatur-rom og oppgradert til Suite. Tror jeg er statusløs hos Accor. Rom 912 med dobbel balkong; Utsikt fra bassenget på taket; Hotellet er bortimot nyåpnet så fin standard;
Park Plaza, Sukhuvmit 18 Bangkok. Her har vi forflyttet oss til et hotell av den rimelige sorten, 370,- pr natt og det var ikke rimligste rom heller