Hilton, Hua Hin. Modernisert resepsjon og executive lounge samt mange rom også er oppgradert. Men fortsatt gjenstår mye og hotellet vil jeg si fortsatt er slitent.
IBIS hotel i Aracruz-es Brazil Lever ikke helt opp til forventningene jeg hadde som førstegangsreisende til Brasil ( kjipe kunder)
Hotel Kimpton Palomar Beverly Hills, booket standard rom og fikk dobbel oppgradering til Suite 1901. Utsikten er ikke all verden, rommet er bedre:
Sanctuary,NYC. Worldhotels.elite. Er en del av BW, ble oppgradert fra billigste alternativ til deluxe.
Utsikt fra balkongen til juniorsuite på Scandic Sjølyst, nok en søndag med bonusnatt til 10k Scandic-poeng
Fairmont Century Plaza, booket signatur-rom og oppgradert til Suite. Tror jeg er statusløs hos Accor. Rom 912 med dobbel balkong; Utsikt fra bassenget på taket; Hotellet er bortimot nyåpnet så fin standard;
Park Plaza, Sukhuvmit 18 Bangkok. Her har vi forflyttet oss til et hotell av den rimelige sorten, 370,- pr natt og det var ikke rimligste rom heller