Choice Comfort Karl Johan. Hotellet med velkjente Rodins bistro. Første gang jeg forsøker det. Et overraskende bra hotell. Topp service og ok frokost. Små rom da men komfortable.
Hotel Jen, Orchard Gateway Singapore Har beholdt Jade medlemskapet mitt i GC p.g.a pandemi forlengelse. Det betyr gratis frukost, som jo er ein stor fordel. Så har dei også fint basseng på toppen
Tenkte å ta ei natt på plaza for nostalgiens skyld. Radisdon disker opp med rom i 29 etasje med havutsikt (gull spiller vel en hjelpende rolle på oppgraderingen). Frister til gjentagelse
Clarion Hotel Air, Stavanger Utsikt til området bak resepsjonen. Ser ut til å vere ei intressant samling på hylla der. Full rulle med ei eller anna form for arrangement på hotellet og dermed temmelig høgt støynivå i resepsjonen. Syntes oppriktig synd på dama som gjorde sitt beste for å få folk sjekka inn mens det rava godt bedugga folk i området rundt! Men eg blei anerkjent som gullmedlem og fekk ta med meg ei cola på vegne av hotellet så eg er happy
Haymarket, London. Rom 6. Som dere ser over så er det ikke utsikten som gjør dette rommet verdt 650 sterling per natt. Det er nok ikke rommet heller? Selv om minibaren hadde vært inkludert;