Metadee Villa & Resort, Phuket. Ikke mye til utsikt og det private bassenget i badekarstørrelse ble ikke brukt så mye. Men veldig trivelig hotell og ansatte og rom!
Crowne Plaza, Toulouse. Presidental Suite, rom 427. Kveld ser OK ut; Dag ser litt med ut som speider/flyktningeleir? Rommet i seg selv er vel det mest oppskrytte jeg har bodd på. Presidentsuiten er 2 rom; Rom 427 har seng og bad; Rom 428 har sitteplasser, kaffemaskin og TV. Det er også «link» inn til 429 fra gangen mellom rommene våre, der var det åpent så vi tasset rett inn på noen andres rom og de kunne gjort det samme til oss.
Bilde fra nordvinduet i mitt andre hjem: Hilton Grand Place, Brussel. Her ser man et lite julemarked rett utenfor. Veldig fargerikt. Har en mistanke at selv Walt Disney ville sagt «too much»
Hilton Brussels Grand Place. Den årlige turen for handling av julegaver. Samme rom som @kiev hadde for to dager siden?
Buenos dias fra BCN, Indigo Plaza Catalonia. Oppgradert (IHG diamant) til rom med veranda ut mot bassengområde. Ikke det at jeg trengte verken verandaen eller bassenget i desember
Våknet opp til denne utsikten en ukes tid. Bilde er tatt fra sengekanten. Prana resort, koh Samui. Oceanfront premium.