The Sarann, Chaweng noi, Koh Samui. Eldre hotell bestående av bungalower på 1 og 2 etasjer i tre rekker. Noe slitent og ikke min stil eller mitt valg. Da formålet med turen er å besøke en kompis som ferierer her ble det samme hotell på meg.
Beklager at noen bilder havner på skrå, er visstnok en bug når man skalerer ned bildene i sttørrelse. The Continent, Bangkok
River Hotel, Chicago Rom 2012 Visstnok 4*. Litt usikker på det .. Men $244 for tre netter, kun minutter å gå fra Magnificent Mile, kjennes som en god deal
Utsikt frå 33. etasje på Intercontinental San Fransisco. Byen har fått (og får) vaska seg og er snart klar for ein ny dag.
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 and 3 EDIT: Får vel legge til et bilde i dagslys i morges
Gonville Hotel, Cambridge Ok, ikke romutsikt, men kult at det står parkert to Bentley'er utenfor hotellinngangen. De kan bestilles til gratis turer av hotellgjester. Må få bestilt meg en tur før jeg drar. Ellers er veldig flott hotell i britisk stil. A la carte og buffet til frokost.
Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport. Utsikt mot poolen (tror jeg), bare med noen trær i veien. Siden mellomlanding på BKK plutselig ble 5 timer lenger og vi landet rundt midnatt norsk tid så booket jeg et dagrom. Dette skal være et superior room, men det er bare prisen som er superior. Forholdsvis slitt og halvskittent. I tillegg var de tomme for king size rom, så vi fikk et twin rom. Men vi får vel forhåpentligvis et par timer søvn før vi skal videre.
Hotell W, Seatlle downtown. Rom 2220. Skitne vinduer med fint barområde; Labert strøk/område. Blir å flytte tilbake til Bellevue i morgen
Meliá Koh Samui. Familiesuite i bygning 4. Her er bassengbaren og barnebassenget rett ved siden av hverandre. Noe for alle aldre altså. Rommet er stort med egen stue, walkin closet og diger balkong Hadde vi reist med litt eldre barn hadde vi nok valgt en sånn en: Boat suite w/Pool Access
Hilton garden inn, Chicago Booket rom med delvis utsikt og hadde dermed ingen forventninger. Endte opp med et stort rom i 18 etg, og mer en delvis utsikt etter mine kriterier.