Rundtur i Gøteborg. Dag 1 er utsikten fra rommet på Sas Radisson Blu. Fikk rom i første etasje denne gang. Som bonus legger jeg ut bilde av jakken til minstejenta som henger på skapdøren. Rommet matchet henne, håper jeg kommer unna oppussing av rommet hennes hjemme.
Bildet tatt fra dag 2, og siste dag. Været var litt kaldt, så det ble ikke mye gåing ute pga. barna. Denne gang bodde vi på Scandic Mölndal. Hotellet kan anbefales for barnefamilier. Ellers har vi fått rom på lave etasjer denne turen..
Bubu Long Beach resort. Er på ei lita øy som heter Perhentian Kecil. Den ligger på østkysten av Malaysia
The Athenee Hotel, Bangkok. Veldig god hardware (om enn noen år gammel), og utrolig bra staff. Exec.loungen alene er verdt romprisen...
Relativt nye Sofitel i Kuala Lumpur (de åpnet i fjor) Vi hadde booket de rimeligste rommene vi fant på Expedia, og etter switchen fra hotels.com til Expedia etter hotels.com begynte å bli gnien på trumfen har jeg ennå ikke rukket å bli sølv hos Expedia engang. Like fullt ble vi fortalt at vi var "guest of the day" og dermed oppgradert til corner suite og loungetilgang. Jeg får slike oppgraderinger overraskende ofte til tross for at jeg ikke gidder være med i et eneste bonusprogram for noen hotellkjeder og stort sett booker via hotels og Expedia. Den råeste oppgraderingen var nok på The Cosmopolitan i Las Vegas hvor vi fikk oppgradert fra standard rom til deres da helt nye 2 bedroom city suite hvor vi hadde hele enden i 57.etasje med 270 graders utsikt. Vi betalte mindre enn ene kameraten min som hadde standard rom på Monte Carlo...
Scandic Kirkenes, kanskje det dårligste Scandic hotellet nord for polarsirkelen, utsikten er ikke minneverdig...