I tråd med mine tidligere poster fra hotell med godt under middelsstandard kommer kveldens utsikt fra Hotel Los Cristales i Barbacoas Colombia! Hotellet har overraskende god standard og anbefales. Første dusj i varmt vann på en stund!
Fin utsikt @petterel. Rett inn på kontoret mitt Befinner meg heldigvis et godt stykke unna nå og kan skilte med følgende utsikt: Kelapa Retreat - Bali, Indonesia
Siden flyet går 21:05, undertegnede er blitt pjusk(livsfarlig!) og typen jobber i Nordic Choice så blei det et dagrom i ei suite på Clarion Collection Hotel Grand Olav. Kan skimte litt av Solsiden, men rommet er bedre enn utsikten.
Fra 8. etg. på Novotel Paddington, London. Siden forrige London-visitt (4 dager siden) har snøen forsvunnet, så nå går det mot vår!
Thon hotell Lofoten. Svolvær leverte så absolutt med oppgradert rom som ThonTester. Solen skinte i morgentimene. Ble vekte av måker i 8 tiden og fullførte med en Norges absolutt beste frokoster. Terningkast 6
God søndag fra Quinto do Lorde, helt øst på Madeira. Klar for en ukes arbeidsgruppemøter, så det blir dessverre ikke særlig med muligheter til å utforske disse storartede omgivelsene.