Dette er fra et hjørne rom i 15 etasje på Radisson Blue Royal Hotel i Kjøpenhavn. Samme panorama vindusrekke på hele badet & i dusjen også
På utreise fikk vi med oppgradering en penthouse suite på Hilton Madrid Airport for €160. Natt til nyttårsaften på en beach landsby fylt til randen fikk vi dette for $120. Crashkurs i markedsøkonomi og tilbud og etterspørsel . Men det var eget bad da
Utsikten fra Hilton Garden Inn Emirates Old Trafford er ikke så ille. Har til og med balkong ut mot Old Trafford cricket arena. Vil anta dette er utmerket for folk som liker cricket med denne utsikten til arenaen. Er ikke så ille sånn ellers heller med 5 min å gå til den mer berømte fotballstadion rett nedi veien er jeg godt fornøyd med dette hotellet. Åpnet høsten 2017 så lukter fortsatt litt nytt i gangene
7. Etg, Pullman Reef Hotel, Cairns. Flott hotell, med rom i tilnærmet koloni-stil, og service i tipp-topp Pullman-stil. De svarte prikkene i horisonten (beklager, mobilkamera) er ikke noe så trivielt som flaggermus, vi er jo i Australia, må vite... Neida, "spectacled flying foxes" passerer hver ettermiddag! Brillene kommer sikkert godt med siden de holder til ved Cairns City Library på dagtid...
Hilton Seattle Oppgradert til executive rom i 26 etasje. Helt ok hilton standard, ikke noe ekstraordinært. Spiste frokost i loungen på toppen av hotellet, eggerøre og bacon med loff.. typisk amerikansk. Nå venter en tur til Boeing factory, ser frem til det!!
Coast gateway hotell Seattle Ble gjenkjent som Expedia VIP ved innsjekk. Fikk 2 vannflasker og noe sjokolade som takk for å ha brukt expedia Helt enkelt transit hotell. Har avgang 06.55 SEA-IAH i morgen, så derfor hotell nært flyplassen.
Utsikten min akkurat nå på Klumpu Bali Resort, Sanur/Bali/Indonesia. Fin bungalow med god plass til familie på fire.