Hilton times square. Helt ok så langt. Hotellet ligger midt i smørøyet (turisthelvete) utsikt fra 40 etasje
Jetlag, klokka er 05:35 i Taipei. Jeg får ikke sove å kliner til med det som sannsynligvis er trådens kjipeste utsikt. Etter planen så skulle jeg ankomme Taipei kl 23:00 for så å fly videre til Manila kl 15:30, så jeg ville bare ha et billig hotell i sentrum og så nær togstasjonen som mulig. Det endte med «Main Inn» Rommet i seg selv er knøttlite, men helt grei standard. Jeg booket Deluxe rom som kostet 380,- for en natt. Utsikten er ikke spesielt mye bedre i dagslys tror jeg!
Jeg har forflyttet meg til Manila. Her er utsikten noe bedre fra 24 etasje på City Garden Grand Hotel. Fint rom og veldig bra service, klokka er nå 07:20 å jeg stikker opp til Infinity poolen på taket!
13 etasje fra Radisson BLU Sky Tallinn. Skulle bedt om rom på motsatt side av hotellet. Da ville utsikten ha vært gamlebyen
Akkurat der tror jeg det hadde vært lurt med en oppgradering til ett eller annet. Jeg hadde gått i en dyp depresjon, og jeg er bra sikker på at min bedre halvdel hadde trukket kniv (mot meg)....
Fyttikatta! Du fortjener premie bare for å ha tatt og delt bildet med oss! Jeg vet sannelig ikke hva som er verst; madrassen/lakenet på gulvet eller den tydelig aggressive soppen som er på vei ut av veggen under TV´en (som også mangler det meste?) og antakeligvis er skyldig i opptil flere forsvunnede personer de siste årene?