Radisson Conference, OSL. Posisjonering for Granca i morgen tidlig. Oppgradert to hakk så vidt jeg kan forstå, vi har både morgenkåpe og kapselkaffe. Er godt fornøyd med at Gold forsvant og vi ble inkludert i VIP status. Som ekstra innformasjon og avsporing ift hotellet kan jeg berette at fnisete og kundeuinteresserte jenter i SAS manuellskranke ikke trodde at bagasje kunne leveres kvelden før når avgang var så sent som kl 08.40. Har aldri opplevd tidligere at dette var et problem, men så møter jeg vanligvis voksne bak skranken. Jeg gjør denne æresrunden fordi jeg liker den røde taggen. I utlandet kan det til og med hende at bagasjen kommer blant de første. Noen som har koll på hva regelboka sier her?
Utsikten har forandret seg siden i går. Nå Radisson Blu, Puerto de Mogan. Ingen luksus, men bra nok for en uke i solen.
Jeg må rette meg selv. Det er ikke på Radisson, men hotell Cordial, ca 500 mtr nærmere sentrum og restauranten heter Los Guayres. Anbefales sterkt, bør bestille bord.
Hilton Da Nang - Fresht og relativt nytt hotell. Ble tilbudt en fin oppgradering til en 60 kvadr. suite. I motsetning til i Usa er det herlig at Asia fremdeles holder på lounge konseptet og hvor en føler en får mye igjen for å være lojal status kunde.