Sofitel Macau - ligger i gamlebyen. Veldig hyggelig med tidlig innsjekk kl 0900 om morgenen. Bra Club lounge med god utsikt i topp etg.
Morgenbilde fra senga med åpen balkong Kempinski Central Avenue Dubai. Måtte helt ut av senga for å ta bilde av Khalifa skrått venstre.
Doubletree Hilton Pudong - Shanghai. Fin oppgradering til suite i 39 etg. Et lite minus at lounge ligger i lobbynivå og ikke i de øvre etg med utsikt som er mer normalt.
Eton Hotel Shanghai. Jeg fikk et fint hjørnetomt på 35. etasje. Lenge siden at jeg fikk så bra valuta for pengene, 4 800,- kr for 7 netter og så får jeg stempler og 10,9% Viatrumf i tillegg.
Holmen Fjordhotell har flott utsikt mot sjøen. Men det hjelper lite når man har fått tildelt rom på baksiden av hotellet.
Kongsvinger Castle Hotel & Resort; utsikt fra Johan Georg Ræder-suiten. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder bo her..
Wave hotell, Pattaya. Hotellet ga mersmak etter forrige besøk. Har generelt sett ikke sansen for byen, men med kort vei fra Bangkok og noen kjenninger, så ble det hit på ny. The Wave Hotell er i en slags klassisk Miami stil og arkitektonisk meget bra gjennomført fra A til Å og mye kunst og 60 talls effekter er utstilt. Rommene ligger på ca 1600-1800kr pr natt, så litt kostbart er det jo. Frokost og resturant er megabra
Fra helgens besøk i Kongens By og konsert med Rod Stewart søndag kveld: Clarion Hotel Copenhagen Airport. Fikk rom med god utsikt over flyplassen.