Hilton Kuala Lumpur. Syntes dette er et av de bedre Hilton hotellene i Asia. Tredje gang jeg bor her og du blir virkelig tatt godt i mot med flott service. Flott utsikt og nydelig basseng og gym. Lounge i 33 etg med panoramautsikt. Oppgradert til en grand suite på 90 kvadr som Diamond kunde i Hilton. Kun 30 min med direkte express tog fra flyplassen. Kan varmt anbefales til andre på forumet som liker å farte rundt i Asia
Centerhotel Arnarhvoll i Reykjavík. Harpa i bakgrunnen. Mitt første vip+ hotell på Expedia etter jeg fikk gullstatus. Godene jeg fikk var to timer senere utsjekk (trengs ikke) og gratis inngang til et spa som er stengt for oppussing... Mange andre hotell jeg heller vil anbefale i Reykjavík enn dette selv om de fleste er ganske så midt på treet.
St Ola Hotell, Kirkwall på Orknøyene, utsikt mot havna. Hotellet er så lite at du fikk romnummer når du booket
Hamptons Inn, Crystal River, Florida. Gravemaskinen utenfor rygget pent bort når jeg skulle ta bilde.
Warsaw Plaza Hotel Fant ut på morgenkvisten at rommet har et enormt uteområde, som ligger helt privat til.