Tilfeldighet at begge er Wyndham hoteller? Eller ligger det lojalitet bak valgene? Relativt ukjent kjede for nordmenn, vil jeg si.
Det er helt tilfeldig, vi samler heller poenger og bonus via viatrumf og hotels.com. Morsomt nok er nattens overnatting på et motell i en tredje Wyndham-kjede, Super8!
Her er utsikten fra Morro Crest Inn, et uavhengig «inn» i Morro Bay, California. For alle dere som koser dere i varmen hjemme Norge kan jeg opplyse at etter 10 dager i California ligger shortsene fortsatt ubrukt i koffertene våre.
Ikke noe utsikt da vinduet som skjuler seg bak gardinen er ut mot fellesareal For de som en gang måtte befinne seg i bygda Madrigal i departementet Nariño i Colombia så er dette det du kan forvente av standard. «Hotellet» har ikke noe navn, men vertinnen heter Donna. Politiet holder hus i en bunkers 10 meter bortenfor og hæren har en tropp ca 150 meter opp i teigen. Anbefales. Fritt for kryp og noenlunde rent (lå en slange rett ved inngangen men den var dau). Fikk eneste rom med eget toalett og dusj. Resten av følget måtte dele, så spør etter rom 4 Pluss for fint sengeteppe og for forsøk på å ha installert wifi, men fikk ikke testet det skikkelig da verten ikke husket påloggingsinformasjonen.
The Redondo Beach Hotel Redondo Beach, Los Angeles Utsikten er ikke all verdens, men hotellet er kjempefint og ikke alt for dyrt!!
Du må dra på Joe's Crab Shack! Drar dit hver gang jeg er i LA. Du bestiller en bøtte med krabbe, får på deg snekke, og spiser til du er alt for mett. Også drikker du en Category 5 hurricane til. Beklager OT.