Droppet flyturen, og tok heller t-banen opp til Holmenkollen og sjekket inn på Mastersuiten til Scandic Holmenkollen i dag. Ganske greit med boblebad på terrassen på slik en dag
Kan absolutt anbefales! Vi har gjort det til en liten sommertradisjon å booke oss inn og ta lørdagsmiddagen på De Fem Stuer. Bra folk på kjøkkenet der
Radisson Blu Riverside Gøteborg Utsikt fra frokostbordet, blir vel sikkert kjempefint her når arbeidet er ferdig. Ellers et flott hotell, med pool i 11 etasje med flott utsikt av Gøteborg.
Radisson Blu Gardermoen. Sommerferien med familien har startet. Vi kom 15 min etter at innsjekking hadde startet. Rommet var ikke klart. Måtte vente i nesten 40 min før rommet var klart. Fikk brus til barna og kaffe til de voksne som plaster på såret.
Hilton Beijing Capitol airport hotell. Standard rom - ikke så fin utsikt, men stort rom med alt som trengs. Flott hotell og ypperlig service.
Palm Garden Beach Resort i Hoi An, Vietnam. Trivelig hotell. Det eneste er kanskje at jeg hadde håpet på hakket bedre mat og raskere nett.
Synes denne var så spesiell at den fortjener mer enn ett bilde... Hotel Goldener Hirsch, Rothenburg ob der Tauber.
Occidental Caribe, Bàvaro beach i Punta Cana. Dominikanske Republikk. Uteområdet og stranden er fantastisk i seg selv. Maten er dessverre middels.