Thon Hotel Slottsparken, Oslo Oppgradert til 3-roms suite, 66 M2. Guttungen storfornøyd med eget soverom. Utsikt fra: Soverom 1 Soverom 2 Stue Bilder av rommet:
Siste stopp for turen i statene, litt sent ute men ankom torsdag ettermiddag på Hilton Melbourne Beach Oceanfront. Fint og ryddig hotell, glad i høye priser på alkoholen, men fikk veldig fint dobbeltrom med to queen size og balkong mot havet.
Riktignok ikke akkurat nå, da vi sjekket ut i går. Hyatt Regency Wangjin, Beijing. Takk for oppgradering til suite med booking via @milehigh
Heller begrenset utsikt gjennom fangehullet på Hotel Ottilia i København Designerne skal dog ha for innsatsen med å skjule manglende vinduer, når jeg først kom på rommet prøvde jeg å trekke fra gardinen , men bak var det bare vegg! De samme designerne hadde imidlertid glemt at det er temmelig vanskelig å trekke en gardin på en skinne fire meter oppe i taket 20 cm bort for å dekke lysinnglippet fra «vinduet», glad jeg ikke bor her på sommeren
Hyatt Regency Suvarnabhumi Airport Rom 2471 Blir rundt 300m å gå til flyplassen i morgen tidlig. Artig nok påstod de jeg hadde to bookinger ved innsjekk. Men jeg kunne ringe Expedia/Hotels.com og få avbestilt den ene. Etter mye styr med å få tak i noen viste det seg at han var ikke autorisert til å gjøre noe. Ny runde med resepsjonen og det viser seg at begge er forhåndsbetalte... men jeg har bare blitt trukket èn gang. Da er det noen andre sitt problem tenker nå jeg... Ellers noe forvirrende romsystem da alle rommene her i alle etasjene startet med 2, men jeg tror jeg kom frem til at "2" er vestfløyen og "4" etasjen.
I serien mindre minneverdige hotellutsikter sett fra vinduer som kunne trengt pussing: Premier Inn, St.Albans, England
Thon Hammerfest hotel Black medlem, men ingen romoppgradering. Fikk derimot det en venn fra Nord Norge kaller nordnorsk oppgradering..... En gammel mann liggende i sengen med oppknappet bukse
The Dock 69°39 By Scandic, Tromsø Nytt og flott hotell. Ingen nordnorsk oppgradering her heldigvis. Faktisk ingen oppgradering.