Hotel California Road, Mclaren Vale, litt sør for Adelaide. Butique hotell på sitt beste. Tre rom, to eiere og en hund. Eierne av hotellet driver også vingården man ser ut på mens man plasker i badekaret. Og vinen, det er jammen noe av det beste jeg har smakt på lang tid
Loews Royal Pacific Resort i Orlando, Florida. Gangavstand til Universal Studios og medfølgende Express Pass Uniimited - som er helt nødvendig på denne tiden av året!
Opus XIV, Bergen by. Gamle Banco rotto, for de som husker det. Jeg har ikke vært her siden den gang. Bra alternativ for de som er lei av Stordalen og Scandic.
Og utsikten er til et av Bergens beste hoteller, Bergen Børs. En av suitene der var kontoret til banksjefen selv
Nyeste medlem av Hilton familien i Asia. Waldorf Astoria Bangkok. Flott beliggenhet. 10 min gangavstand fra Lumphini parken. Skytrain rett på utsiden av inngangen. Fantastisk servicenivå overalt på hotellet. Gangavstand til det aller meste av det sentrale Bangkok. Treningsrom kunne vært noe større for et helt nytt hotell. Kommer definitivt til å bo her igjen ved en senere rundreise i Asia.
Det har vært helt normale forhold til storby å være de få dagene jeg har vært her. Ser i de engelsk språklige lokalavisene at det har vært noen dager tidligere i høst med veldig mye forurensning og dårlig sikt. Har bare opplevd strålende sol. Dersom du planlegger et besøk bruk parkene til å bevege deg mellom de ulike stedene i byen for å unngå det verste veistøvet. Ellers er jo skytrainsystemet veldig praktisk å benytte.
Takk @phileas Lurte på å ta eit natte stop på ein mullig tur til ein av øyene ned i gulfen eller Phuket, men er ikkje så glad i store byer og spesielt ikkje dårlig byluft. Får sjå det litt ann.
Hotel ICON,Hongkong. Denne er egentlig daggammel, men siden det er en av de fineste utsiktene man kan få i en storby deles den likevel.
The Peabody Memphis. Vi ble oppgradert ved check-in. Men denne utsikten er fra taket, der endene bor!