Palm Oasis, Maspalomas. Overraskende flott sted som lever opp til navnet, føles nesten som Thailand med alle palmene og den grønne hagen. Store og rene leiligheter. To store oppvarmede bassenger.
Hilton KL 2 juledag. Til tross for at beliggenheten er noen kilometer utenfor selve bykjernen er dette etter min mening et av topp 3 Hilton i Asia. Her har de virkelig prioritert stor flott gym med mye utstyr og plassert club lounge i topp etg med panoramautsikten som fremkommer på bildet. Flotte suiter og god mat og drikke. Her får en virkelig mye igjen for å være lojal til Hilton systemet og jeg kommer garantert til å besøke stedet flere ganger.
Juleovernatting i egen by pga besøk. Scandic Lillestrøm. Nytt hotell. Flotte rom og fikk oppgradering. Synd vi bare sov her. Ett minus, vi fikk beskjed om at frokost var til 10:30, men allerede 9:36 begynte de å rydde. For det var vanlig arbeidsdag... Syns det er vel tidlig å stenge frokosten 9:30 uansett jeg da.
Caribe Royal All Suite Hotel. Fint utgangspunkt for Disneyparkene, gratis shuttle både dit og til noen shopping malls for fruen. God mat og god service, rakk ikke å forsøke Spa-avdelingen.
Henann Resort Alona Beach Luksusresort my ass.... Fikk heldigvis byttet rom etter en natt i et familierom som stinket som en gammal våtdrakt. Av og til bommer en på bookingene, dette var et av de tilfellene. Flytter ut i morgen, seks dager før tiden med sunk cost på 3250 spenn natten som ikke refunderes
Da skal jeg ikke velge dette stedet i mars. Ser imidlertid på bildene på booking.com at det ser veldig fint ut. Nok et bevis på at virkeligheten ikke stemmer med reklamen. Skulle du fremdeles ikke være fornøyd så får du komme deg til Conrad i hovedstaden.
Ja gikk på limpinnen der, booket via booking.com. Vi har familierom, m to soverom, så mulig andre rom er bedre. Familierommene ligger imidlertid i utkant av bygningsmassen i første etage, med lite reklamevennlig utsikt, samt vindu mot utendørs «korridor» dvs at resten av resorten spaserer forbi med innsyn og «uteplassen» til rommet ligger i denne korridoren.
Ser at hoteller ikke har gått helt veien for IFere denne uken Tenker jeg derfor skal følge opp i den anledning. Crown Metropole Melbourne. I utgansgpunktet et flott hotell og ingenting å si på utsikten, men det er omtrent det eneste positive jeg kan si om dette hotellet. Garantert innsjekk kl. 14. Rommet var klart klokken 17. Da vi ankom stod folk ut dørene for å sjekke inn. Underbemanning i resepsjonen gjorde at ting tok tid, laaaaang tid! Ble tilbudt en time sen utsjekk og to drikkebonger til husets vin/øl/cola zero etter jeg spurte dem hvordan de hadde tenkt å kompensere for dette. Kaos til frokost. Kaos i bassenget. Slitne/sure medarbeidere. En ansatt jeg snakket med fortalte at dette er Melbournes største hotell og det er tydelig at det ikke er designet for antall gjester. Mange gode alternativer i Melbourne, dette er ikke et av dem Natt: Dag: Klarte å snike meg til 5 minutter i bassenget rett før stengetid uten at alle ungene på hele hotellet okkuperte det:
Magic Oceans Dive Resort, Anda, Bohol, Filippinene Tilbake på et fantastisk laid back sted etter to døgn i et klaustrofobisk turitmaskinhelvete
Best western Harbour HK. Litt sjøutsikt men hotellet bærer tydelig preg av og hatt sine glansdager på 70 tallet. Grei beliggenhet 10 min med taxi fra togstasjonen på Hong Kong Island.
Island pacific HK. Veldig greit 4 stjernes hotell med god havutsikt på Hong Kong Island. Kan anbefales til andre på forumet som vil ha et greit rom til rundt 1000 kroner med frokost. 5 min gangavstand til nærmeste metro. Middels gym.